در حال بارگذاری ...
بارعایت پرتکل‌های بهداشتی به پایان رسید

دوره آموزشی بازیگری آموزشگاه هنرهای نمایشی اوینار

جشن پایان دوره آموزشی کلاس بازیگری آموزشگاه هنرهای نمایشی اوینار شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش تئاتر تهران، نخستین جشن پایان دوره کلاس های آموزشی بازیگری آموزشگاه هنرهای نمایشی شهرستان قرچک در سال جاری با حضور استاد مژگان ترانه بازیگر و کارگردان تئاتر،  تلویزیون و سینما و حسن رو افزا رئیس انجمن موسیقی شهرستان قرچک و میثم رمضانی  از فعالین حوزه نمایش شهرستان در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی و هنری ولایت شهرستان قرچک و در حضور آقای محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک و جمعی از هنرجویان و خانواده آنها برگزار شد. 

در این برنامه علیرضا ترامشلو مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی اوینار  در ارتباط با فعالیت تنها آموزشگاه بازیگری و نمایش شهرستان قرچک توضیحاتی ارائه نمودند و
سپس این مراسم که با اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی گلاریس همراه شد و در ادامه از هنرجویان فارغ التحصیل کلاس بازیگری خانم مژگان ترانه و کلاس استاد علیرضاترامشلو با اهدای گواهی پایان دوره تقدیر به عمل آمد.
همچنین از برخی تولیدات آموزشگاه هنرهای نمایشی اوینار رونمایی گردیده و از هنرمندان و هنرجویان شرکت کننده در نمایش 《انتهای پارک》 تقدیر به عمل آمد. آموزشگاه هنرهای نمایشی اوینار برگزار کننده دوره های تخصصی بازیگری کارگردانی نمایشنامه نویسی گریم و چهره پردازی فن بیان و گویندگی در شهرستان قرچک می باشد.

عکاس:فاطمه هاشمی




مطالب مرتبط

به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت
به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت

اجرای نمایش شاد، موزیکال و آموزنده قلعه هوشی لند به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین آغاز شد.

|

نظرات کاربران