در حال بارگذاری ...
با پیگیری مهدی همتی رئیس انجمن هنرهای نمایشی رباط کریم

خدمات ویژه عکاسی برای هنرمندان نمایش رباط کریم انجام می شود

مهدی همتی (رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان رباط کریم) از توافق این انجمن با ایوب نوروز نژاد (مدیر آتلیه معماری عمارت آبگیر) برای طراحی و ساخت دکورهای نمایش و فیلم خبر داد.

به گزارش تئاترتهران،  مهدی همتی گفت: طبق این توافق  تمامی گروه های نمایشی و تولید فیلم می توانند با دریافت معرفی نامه از این انجمن تا سقف ۵۰درصد تخفیف دریافت نمایند. 
وی خاطر نشان کرد عمارت آبگیر یک مجموعه کاملا حرفه ای و خوشنام در میان اهالی معماری.تئاتر و سینما می باشد که پروژه های بسیاری را در سطح ممتاز کشوری به انجام رسانده است.
علاقه مندان برای آشنایی بیشتر با آتلیه معماری عمارت آبگیر می توانند از صفحه اینستاگرامی این مجموعه دیدن مهدی همتی (رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان رباط کریم) از توافق این انجمن با ایوب نوروز نژاد  (مدیر آتلیه معماری عمارت آبگیر) برای طراحی و ساخت دکورهای نمایش و فیلم خبر داد.

به گفته وی طبق این توافق  تمامی گروه های نمایشی و تولید فیلم می توانند با دریافت معرفی نامه از این انجمن تا سقف ۵۰ درصد تخفیف دریافت نمایند. 
همتی خاطر نشان کرد عمارت آبگیر یک مجموعه کاملا حرفه ای و خوشنام در میان اهالی معماری.تئاتر و سینما است که پروژه های بسیاری را در سطح ممتاز کشوری به انجام رسانده است.




نظرات کاربران