در حال بارگذاری ...
در ادامه برگزاری بیست وششمین دوره

اجراهای دومین و سومین روز جشنواره تئاتر استان تهران به صحنه رفتند

در ادامه اجراهای آثار راه‌یافته به بیست وششمین جشنواره تئاتراستان تهران مجموعه تئاتر محراب میزبان آثار اجرایی شد.

به گزارش تئاتر تهران، در دومین و سومین روز برگزاری بیست و ششمین جشنواره سراسری تئاتر استان تهران آثار نمایش منتخب در مجموعه تئاتر محراب به روی صحنه رفت. 
نمایش:«۱۴۱۷»نوشته: سعید آلوعبادی و به کارگردانی :سیدامیر حسینی در دومین روز جشنواره در سالن استاد جمیله شیخی مورخ۱۱ آبان ۱۴۰۰به روی صحنه رفت.این نمایش کاری از شهر قدس تهران می‌باشد.
نمایش:《زیرزمین》 نوشته:آرش عباسی و به کارگردانی :علی اولیایی در دومین روز جشنواره در سالن استاد هادی اسلامی مورخ ۱۱آبان ۱۴۰۰به روی صحنه رفت.این نمایش کاری از شهرستان اسلام‌شهر می‌باشد. 
نمایش:《رؤیای پرشکوه خالی》 نوشته: مجتبی رفیعی و به کارگردانی: رضا کاشی لو در دومین روز جشنواره در سالن استاد جعفر والی مورخ۱۱ آبان۱۴۰۰ به روی صحنه رفت. این نمایش کاری از شهرستان شهریار است. 

نمایش: 《لاله‌عباسی》کاری از: محمد یزدی در سومین روز جشنواره در سالن استاد جمیله شیخی مورخ۱۲ آبان۱۴۰۰ به روی صحنه رفت.این نمایش کاری از شهرستان ملارد است.
نمایش: 《من یک زن ام》کاری از :علی خود سیانی در سومین روز جشنواره در سالن استاد هادی اسلامی مورخ۱۲ آبان۱۴۰۰ به روی صحنه رفت.
این نمایش کاری از شهرستان رباط‌کریم است.
نمایش:《هجده سالگی》 نوشته محمد کرمی و به کارگردانی علیرضا تاجیک در سومین روز جشنواره در سالن استاد جعفر والی مورخ ۱۲آبان۱۴۰۰ به روی صحنه رفت. این نمایش کاری از شهرستان قرچک است. 
نمایش:《مرگ موش》کاری از: سارینا رزاق در چهارمین روز جشنواره سالن استاد جمیله شیخی  مورخ۱۳ آبان ۱۴۰۰ به روی صحنه رفت.
این نمایش کاری از شهرستان شمیرانات است. مدیر روابط عمومی جشنواره:مجید ستایش.
نمایش:《بیغوله》نوشته: مبینا کریمی و به کارگردانی: کیمیا امینی در چهارمین روز جشنواره در سالن استاد هادی اسلامی مورخ ۱۳آبان۱۴۰۰به روی صحنه رفت. 
این نمایش کاری از شهرستان شهریار است. مدیر روابط عمومی جشنواره: مجید ستایش.
نمایش:《دیپلمات》کاری از :محمد رفیعی در چهارمین روز جشنواره در سالن استاد جعفر والی مورخ۱۳ آبان ۱۴۰۰به روی صحنه رفت.این نمایش کاری از شهرستان رباط‌کریم است.

بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران از مورخه ۱۰ لغایت ۱۵ آبان در مجموعه تئاتر محراب برگزاری میگردد.

 




مطالب مرتبط

عضو هیئت انتخاب خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران:

مجید ستایش: تئاتر خیابانی مایه حیات تئاتر صحنه‌ای است
عضو هیئت انتخاب خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران:

مجید ستایش: تئاتر خیابانی مایه حیات تئاتر صحنه‌ای است

مجید ستایش عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر استان تهران، تئاتر خیابانی را عامل مهمی برای هدایت مخاطب ناآشنا با تئاتر به تالارهای نمایشی و سالن‌های اجرای تئاتر می‌داند

|

نظرات کاربران