در حال بارگذاری ...
در ادامه رقابت به صحنه رفتند

اجراهای بیست وششمین جشنواره تئاتر استان تهران در روز چهارم و پنجم

در ادامه اجراهای نمایش‌ های بیست و ششمین جشنواره سراسری تئاتر استان تهران در مجموعه تئاتر محراب در چهارمین و پنجمین روز چندین نمایش به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاترتهران، نمایش: 《مرگ موش》کاری از: سارینا رزاق در چهارمین روز جشنواره سالن استاد جمیله شیخی  مورخ۱۳ آبان ۱۴۰۰ به روی صحنه رفت.این نمایش کاری از شهرستان شمیرانات می‌باشد.
نمایش:《بیغوله》نوشته: مبینا کریمی و به کارگردانی: کیمیا امینی در چهارمین رو در سالن استاد هادی اسلامی مورخ ۱۳آبان۱۴۰۰به روی صحنه رفت. این نمایش کاری از شهرستان شهریار می‌باشد.
نمایش:《دیپلمات》کاری از :محمد رفیعی در چهارمین روز جشنواره در سالن استاد جعفر والی مورخ۱۳ آبان ۱۴۰۰به روی صحنه رفت.این نمایش کاری از شهرستان رباط‌کریم می‌باشد.
نمایش :《و اینک زن》کاری از :ابراهیم رهگذر در پنجمین روز جشنواره در سالن استاد جمیله شیخی  مورخ۱۴آبان۱۴۰۰به روی صحنه رفت. این نمایش کاری از شهرستان شهریار می‌باشد.
نمایش:《خوب، بد ،زشت》نوشته :ابوالفضل حاج‌علیخانی و به کارگردانی: حامد بدخشی در پنجمین روز جشنواره در سالن استاد هادی اسلامی مورخ۱۴آبان۱۴۰۰ به روی صحنه رفت.این نمایش کاری از شهرستان بهارستان می‌باشد.
نمایش:《وقتی ماهیچه‌ها سنگ می‌شوند》کاری از :کیانوش احمدی در پنجمین روز جشنواره در سالن استاد جعفروالی مورخ۱۴آبان۱۴۰۰ به روی صحنه رفت.این نمایش کاری از شهرری می‌باشد. 

بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی استان تهران از مورخه ۱۰ تا ۱۵ آبان در مجموعه تئاتر محراب برگزار می‌شود.  

عکس از کانون عکاسان انجمن هنرهای نمایشی استان تهران 

مدیر روابط عمومی جشنواره: مجید ستایش.




مطالب مرتبط

مهدی همتی، هنرمند شهرستان رباط‌کریم:

حمایت از جریان نمایشی شهرستان‌ها مهم‌ترین حلقه گمشده است
مهدی همتی، هنرمند شهرستان رباط‌کریم:

حمایت از جریان نمایشی شهرستان‌ها مهم‌ترین حلقه گمشده است

مهدی همتی هنرمند شهرستان های استان تهران، بر این باور است که حمایت مادی و معنوی از جریان نمایشی شهرستان ها مهم ترین حلقه گمشده سال های پیش است که در دوره جدید و با تغییرات اعمال شده در فراخوان سعی شده است این ضعف تا حدودی مرتفع شود.

|

چهارمین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برگزار خواهد شد

چهارمین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برگزار خواهد شد

چهارمین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در خرداد 1403 برگزار خواهد شد و هنرمندان 16 شهرستان استان، با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده، می‌توانند در آن شرکت کنند.

|

نظرات کاربران