در حال بارگذاری ...
با حضور حداکثری اعضا

جلسه هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برگزار شد

دومین جلسه هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با حضور حداکثر اعضاء درمحل دفتر این انجمن برگزار شد


به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران،مهدی اکبری‌زاده رئیس هیات مدیره این انجمن در جلسه امروز ۹ بهمن ماه گزارشی از روند ثبت رسمی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران ارائه کرد و سپس اعضای هیات مدیره در خصوص برنامه‌ها و دستورات اتخاذ شده،نظرات خود را مطرح کردند.
در این جلسه مصوبات مختلفی چون برگزاری برنامه «ما فراموش‌کار نیستیم» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان تئاتر استان تهران،برپایی روز هنر انقلاب در فروردین ۱۴۰۱به منظور پاسداشت هنرمندان استان تهران که در حوزه دفاع مقدس و انقلاب به خلق آثار هنری پرداخته‌اند،مطرح شد.
در این جلسه همچنین به منظور شفاف‌سازی امور اجرایی و مالی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران مصوب شد که تمام صورت جلسات این انجمن طی ۷۲ ساعت به انجمن هنرهای نمایشی ایران،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مسئولان شعب شهرستان‌های استان تهران ارسال شود.
همچنین در خصوص ارتقای درگاه تئاتر استان تهران در سایت ایران تئاتر نیز بحث و تبادل نظرهایی انجام شد و در نهایت مصوب شد که با استفاده از نیروهای متخصص و دعوت از نیروی حرفه‌ای در حوزه اطلاع‌رسانی صفحه استان تهران این پایگاه خبری نیز به لحاظ اطلاعاتی ارتقا پیدا کند.
از دیگر تصمیمات اتخاذ شده هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران این بود که جلسه‌ای با حضور مسئولان کانون‌های تخصصی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران تشکیل شود و ظرفیت‌های موجود در کانون‌ها مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد.




نظرات کاربران