در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با دهه فجر

جدول اجراهای عمومی استان تهران در بهمن ماه 1400 منتشر شد

جدول اجراهای نمایش های شهرستان های استان تهران‌ هم‌زمان با دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی لنتشار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، طبق جدول اجراهای عمومی تئاتر شهرستان‌های استان تهران،همزمان با دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی ۸ تئاتر از ۱۰ بهمن ماه تا ۳۰ بهمن ماه در شهرهای مختلف این استان به نمایش در می‌آید.
۸ اثر هنرمندان استان تهران از شهرستان‌های شهریار،قرچک،پیشوا،ورامین،اسلام‌شهر و دماوند هستند که سه نمایش آن ویژه مخاطب کودک و نوجوان و دو نمایش تئاتر خیابانی با موضوع انقلاب اسلامی خواهد بود.
نمایش «سرب» نوشته بهار پاسبان به کارگردانی‌هامون نوری از ۱۲ تا ۲۰ بهمن ماه ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه بامداد شهرستان شهریار اجرا می‌شود.
نمایش «سوپ سنگ» نوشته محمود فرهنگ به کارگردانی امیر بدلی از ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۸ در آمفی تئاتر ولایت باقرآباد اجرا خواهد شد.
نمایش «پلنگ» نوشته امیر رستگارمقدم به کارگردانی مشترک امیر کفایتی و محمد نسترن از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۸ در سالن شیخ جنید شهرستان پیشوا میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود.
نمایش «اتل متل به قصه» نوشته میثم تفرشی به کارگردانی میثم تفرشی از ۱۴ تا ۱۶۰ بهمن ماه ساعت ۱۶ و ۱۸ در سالن استاد شهابی شهرستان ورامین اجرا می‌شود.
نمایش «دختران روستای ما» نوشته پژمان شاهوردی به کارگردانی حسین قاسمی از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۰ و ۱۶ در روستاهای شهرستان پیشوا به اجرا در می‌آید.
نمایش «نخودی بلا» نوشته محمدرضا میرحسینی به کارگردانی محمدرضا میرحسینی از ۱۶ تا ۲۰ بهمن ماه ساعت ۱۶ در فرهنگسرای شهید سالمی شهرستان اسلام‌شهر به اجرا در می‌آید.
نمایش «شهید سلیمانی در قاب انقلاب» نوشته حسین ناصری به کارگردانی حسین ناصری از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۰ و ۱۵ در میدان امام خمینی شهرستان دماوند اجرا می‌شود.
نمایش «دستها» نوشته ترگل آقایی به کارگردانی ترگل آقایی از ۲۰ تا ۳۰ بهمن ماه ساعت ۱۶ در فرهنگسرای شهید سالمی شهرستان اسلام‌شهر میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران