در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولان و هنرمندان

پوستر نخستین عهدواره «چله مهدویت» در رباط‌کریم رونمایی شد

پوستر نخستین عهدواره سراسری «چله مهدویت» در حوزه تولید نمایشنامه و فیلم (کوتاه) با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین شهرستان رباط کریم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران شهرستان رباط کریم:طی مراسمی در روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه جاری با حضور حجت الاسلام ترابی امام جمعه،احمدی فرماندار،عزت اله عسگری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولین شهرستانی از پوستر بخش نمایشنامه نویسی و فیلمنامه نویسی نخستین عهدواره سراسری « مهدویت» در دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم رونمایی شد.
احمدی فرماندار و رئیس این عهدواره در آیین این رونمایی در خصوص عهدواره چله مهدویت گفت:این عهدواره کشوری به ریاست استانداری تهران در حال برگزاری است که امروز از بخش نمایشنامه نویسی و فیلمنامه نویسی آن در رباط‌کریم رونمایی شد.
رئیس این عهدواره در شهرستان رباط‌کریم افزود:این شهرستان پتانسیل و هنرمندان خوبی در حوزه تولید فیلم و نمایشنامه داشته و می‌تواند آثار فاخری در زمینه ائمه اطهار(ع)تولید کند.
عزت اله عسگری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم هم در این آیین اظهار داشت:عهدواره چله مهدویت از ۱۸ بهمن لغایت ۲۷ اسفند ماه سال جاری درقالب ۱۶برنامه محوری و در ۱۶ شهرستان استان تهران برگزار می‌شود.
وی وجه تمایز این جشنواره را در مقایسه با سایر جشنواره‌ها در ماهیت مردمی بودن آن دانست و خاطرنشان کرد:تمامی فعالیت‌های فرهنگی هنری باید دربطن جامعه و در حضور مردم اجرا شود تا شاهد اثرگذاری و فعال شدن خودجوش تشکل‌های مردمی دراین زمینه باشیم.
گفتنی است علاقمندان به این جشنواره می‌توانند آثارشان را(فیلمنامه و نمایشنامه(کوتاهحداکثر تا ۱۵ اسفند سالجاری به نشانی دبیرخانه جشنواره رباط کریم- بلوار امام خمینی(ره)- تقی آباد- روبروی شهرداری- طبقه فوقانی مسجد امام حسن مجتبی(ع)- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تلفن ۵۶۴۲۵۳۰۰- ۵۶۴۲۶۴۰۰ یا پست الکترونیک:dabirkhaneh.robatkarim@farhangmail.ir یا به شماره واتساپ ۰۹۳۹۷۰۷۴۷۸۸ ارسال نمایند.




نظرات کاربران