در حال بارگذاری ...
علیرضا امینی خبرداد

ازدواج ایرانی چارلی» در ورامین اجرا می‌شود

نمایش «ازدواج ایرانی چارلی» به کارگردانی علیرضا امینی در شهرستان ورامین روی صحنه است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران،نمایش «ازدواج ایرانی چارلی» به کارگردانی علیرضا امینی این روزها در سالن آمفی تئاتر قطب الدین رازی شهرستان ورامین در حال اجرا است.
این نمایش که اجرایش چند روزی است در شهرستان ورامین آغاز شده،۶ ماه در آموزشگاه امین به سرپرستی استاد علیرضا امینی در حال تمرین بوده است.
به گفته زهرا هداوند خانی مسئول انجمن نمایش شهرستان ورامین این نمایش بر اساس نمایشنامه‌ای از نیل سالمون ساخته شده در زمانی که معاون وزیر آمریکا در سالهای دهه ۵۰ سفیر آمریکا در ایران بوده پس از ازدواج با یک دختر ایرانی صاحب فرزند دختری می‌شود که تولد فرزند سفیر مصادف می‌شود با رویداد انقلاب ۵۷ و سفیر آمریکا همسر و فرزند خود را رها کرده و به آمریکا می‌رود،پس از سالها دخترش بزرگ می‌شود و برای انتقام از پدر و گرفتن مهر به مادر با نقشه پیشین به عنوان پیشخدمت وارد زندگی پدر خود در آمریکا می‌شود و...

در این نمایش غلام حسین بنی آدم،رضا مهابادی،رضا تاجیک،محمد مبین تاجیک،پوریا ایرانشاهی،امیرحسین دو دانگه،لیلا سهیلی،فرزانه اردستانی،زهره سادات اردستانی و فاطمه شاهسوند ایفای نقش می‌کنند.
گفتنی است،اجرای نمایش «ازدواج ایرانی چارلی» از تاریخ ۲۸ بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر قطب الدین رازی شهرستان ورامین آغاز شده،تا ۱۰ اسفندماه هر شب ساعت ۱۸ روی صحنه خواهد رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران