در حال بارگذاری ...
برای برگزاری از هفتم اسفند

10 نمایش متقاضی حضور در سیزدهمین همایش نمایش پاکدشت

به همت انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت، سیزدهمین همایش نمایش این شهرستان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، روز سه شنبه سوم اسفند ماه جاری با حضور کارشناسان شورای بازبینی و نظارت بر تئاتر، 10گروه نمایشی شرکت کننده جهت راه یابی به مرحله نهایی سیزدهمین همایش نمایش این شهرستان با هم به رقابت پرداختند.

حمید محسن وند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت برگزاری سیزدهمین همایش نمایش شهرستان پاکدشت را فرصتی مغتم برای کشف و هدایت استعدادهای هنری در زمینه و تئاتر و همچنین رونق بخشیدن به اجراهای عموم در سطح شهرستان دانست.

 اعضای هیات انتخاب سیزدهمین همایش نمایش شهرستان پاکدشت عبارت بودند از  : غلامحسین عباسی، سهیل صدیقی و رضا گودرزی.

 در این رویداد هنری 10 نمایش برای شرکت در همایش نمایش در مرحله بازبینی شرکت کردند که با نظر کارشناسان شورای بازبینی، تعداد چهار نمایش در بخش تئاتر صحنه و یک نمایش در بخش تئاتر آموزشگاهی موفق به اخذ مجوز شورای مذکور شدند.

 آثار راه یافته به سیزدهمین همایش نمایش شهرستان پاکدشت (فصل تئاتر پاکدشت) عبارتند از: گروهان 444 کارگردانی احمد روستایی، ریما به کارگردانی محمد ستوده،در میان دیوار های بلند محمد جواد صالحی و بوی حس سرد سهیل محمدی و همچنین نمایش مردی که لب نداشت به کارگردانی محمد ستوده (محصول هنری موسسه فرهنگی هنری صحنه عشق) در بخش تئاتر آموزشگاهی انتخاب شدند که  از تاریخ هفتم اسفندماه لغایت نهم اسفند ماه به روی صحنه می روند.

 این آثار بعد از اجرا در سیزدهمین همایش نمایش؛ با حمایت انجمن هنرهای نمایش استان تهران در قالب فصل تئاتر پاکدشت، در سطح شهرستان به اجرای عموم  در خواهد آمد




مطالب مرتبط

نظرات کاربران