در حال بارگذاری ...
به نویسندگی و کارگردانی احمد استیری در شهر قیامدشت

نمایش سفر به شهر قصه ها به صحنه می رود

نمایشنامه در ژانر کودک و نوجوان و با قصه ای روان و قابل فهم با محوریت شخصیت شناسی چهره هایی مانند عمو نوروز ننه سرما و حاجی فیروز و یادآوری فرهنگ فراموش شده اصیل ایرانی برای اولین بار اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران نمایش سفر به شهر قصه ها به نویسندگی و کارگردانی احمد استیری در شهرستان ری ، شهر قیامدشت به روی صحنه می رود. این نمایشنامه در ژانر کودک و نوجوان و با قصه ای روان و قابل فهم با محوریت شخصیت شناسی چهره هایی مانند عمو نوروز ننه سرما و حاجی فیروز و یادآوری فرهنگ فراموش شده اصیل ایرانی برای اولین بار در  شهر قیامدشت توسط گروه تئاتر باهور به سرپرستی احمد استیری اجرا خواهد شد.
بازیگران این نمایش سجاد ندایی، سلاله نیکخواه، حدیث عباسی ، سپیده دشتی ، امی حسین آشورون ، احمد استیری ، امید برغمدی و عباس محمدی و .مشاور کارگردان: مجید قربانی فائزه ایرانی نور و صدا و طراح دکور، یگانه علوی طراح گریم، فاطمه ایرانی طراح پوستر و بروشور یاسمن یاسینی طراح و دوخت لباس ، رویا خیری و مریم الهی عکاس این نمایش هستند.
 این نمایش اوایل اسفند 1400 با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت به روی صحنه میرود  و تا 16 اسفند 1400 ادامه خواهد داشت.

موسیقی این نمایش به عهده گروه موسیقی لکستان با سرپرستی محمد لک (کمانچه) و ستایش لک (ضرب) میباشد.




نظرات کاربران