در حال بارگذاری ...
با برگزاری آیین اختتامیه

سیزدهمین همایش نمایش پاکدشت با معرفی گروه‌های برتر به کار خود پایان داد

این مراسم که شامگاه شنبه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) پاکدشت برگزار شد، از پنج گروه برتر این دوره از همایش نمایش تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران،دبیر سیزدهمین دوره همایش نمایش پاکدشت در این مراسم گفت:همایش نمایش شهرستان پاکدشت طی سال‌های اخیر به طور منظم و مستمر برگزار شده و تنها در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا،این رویداد مهم هنری در پاکدشت برگزار نشد و امسال با حمایت‌های انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و پاکدشت و مسوولان محلی این همایش با دیگر اجرا شد.
محمد ستوده افزود:فراخوان سیزدهمین همایش نمایش پاکدشت از ۳۰ آذر امسال اعلام شد و ۱۰ اثر به مرحله بازبینی راهیافت و در نهایت چهار اثر در حوزه تئاتر صحنه‌ای و یک اثر در حوزه تئاتر آموزشگاهی به مرحله نهایی راه یافت و در دو روز به روی صحنه رفت.
وی گفت:با توجه به تعطیلی دو ساله تئاتر،علاقمندان استقبال بسیار خوبی از اجرای این نمایش‌ها داشتند و روزانه ۱۵۰ نفر از اجراها دیدن کردند.
ستوده اظهار داشت:تئاتر پاکدشت از پویایی قابل توجهی برخوردار است و در صورت حمایت مسوولان و حضور علاقمندان به این هنر می‌تواند زمینه را برای فعالیت بیشتر هنرمندان در این عرصه فراهم کند.
در سیزدهمین همایش نمایش شهرستان پاکدشت،از نمایش‌های ریما به کارگردانی محمد ستوده،گروه‌های ۴۴۴ به کارگردانی احمد روستایی،بوی حس سرد به کارگردانی سهیل محمدی،در میان دیوارهای بلند به کارگردانی محمد جواد صالحی و مردی که لب نداشت به کارگردانی موسسه هنری صحنه عشق تقدیر شد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.




نظرات کاربران