در حال بارگذاری ...
در شهرستان قدس اجرا شد

«فرکانس» به مناسبت اعیاد شعبانیه در شهرستان قدس اجرا شد

«فرکانس» به مناسبت اعیاد شعبانیه به کارگردانی علیرضا رجبیدر شهرستان قدس اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران،نمایش خیابانی «فرکانس» نوشته میثم سر آبادانی و کارگردانی علیرضا رجبی به مناسبت میلاد امام حسین(ع)و قمربنی هاشم(ع)،روزپاسدار و جانباز در نقاط مختلف شهرستان قدس اجرا شد.
این اثر که کاری از گروه هنری تی آرت باز بود با هدف شاد سازی مردم در مکان‌های فرهنگی و مذهبی و اجتماعی به اجرا در آمد و توانست توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.
نمایش «فرکانس» درباره یک جوان بسیجی در نقش بیسیم چی در دوران جنگ است. بیسیم چی آن فرکانس نمی‌دهد تا به فرمانده اعلام کند بچه‌ها رزمنده در جلوتر درگیر هستند. نا بهنگام فردی در قالب نصاب ماهواره در فضایی خاص وارد این میدان می‌شود و در مورد فرکانس ماهواره صحبت می‌کند. نقطه عطف هر دو پیدا کردن فرکانس و سو تفاهم هاست… بعد از روال جریان‌ها در نهایت هر دو حرف هم را ندانسته و سرانجام بیسیم را تحویل جوان می‌دهد و خودش جلو می‌رود تا راه روشن و قدرتمند رزمندگانی که با غیرت ایستادن همچنان با هر تفکر و جهتی،آن راه پاک ادامه دار باشد.
در این اثر نمایشی امیر علی حمیدی و علی دشتی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین امیرحسین جعفر قلی زاده مدیر صحنه و ایلیا آبرین طراحی و ساخت افکت را برعهده داشتند.




نظرات کاربران