در حال بارگذاری ...
نمایش موزیکال

شهرستان پردیس میزبان نمایش موزیکال «بهار» شد

نمایش موزیکال «بهار» نوشته و کاری از امجد زمانی در شهرستان پردیس روی صحنه است

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران،نمایش «بهار» که اثری موزیکال ویژه قشر کودک و نوجوان است به نویسندگی و کارگردانی امجد زمانی در مجتمع فرهنگی هنری مهر بومهن از ۱۸ اسفند ماه به اجرا درآمده است.
این اثر نمایشی با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس و با شعار «با لبخند به استقبال بهار می‌رویم» تا ۲۴ اسفند ماه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه می‌رود.
در خلاصه این اثر آمده است:بهار دختر عمو جنگلبان در یک روز برفی برای درست کردن ادم برفی از خانه خارج میشود ودر جنگل گم میشود،کلاغ بعد از شنیدن این ماجرا فکر میکند که فصل بهار گم شده و خبر را به سرعت دربین حیوانات جنگل پخش میکند،این مساله باعث نگرانی اهالی جنگل میشود وبه فکر چاره می‌افتند و تصمیم میگیرند بروند پیش خورشید و ازو بخواهند تا کاری کند که زمستان زودتر برود و بهار پیدا شود….
سمیه پرویزی،زینب شیرزایی،امیررضا شیر محمدی،مبینا لطفی،ملینا لطفی،هایا چهاردولی،مهرنوش جوادی،آنا کمالی،عادله طیبی،مریم جعفری،امیر محمد نثاری،محمد مهدی نثاری نقش آفرینان این اثر هستند. همچنین محمد صدیه موسیقی،محمد مبین طیبی نوازنده،مسلم کیهان مشاور و الهام لطیفی دستیار کارگردان و طراح صحنه این نمایش هستند.
نمایش «بهار» تا 24 اسفندماه هر روز ساعت 18:30 در مجتمع فرهنگی هنری مهر بومهن واقع در خیابان سپاه، انتهای خیابان ورزش به اجرا در می‌آید




مطالب مرتبط

به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت
به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت

اجرای نمایش شاد، موزیکال و آموزنده قلعه هوشی لند به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین آغاز شد.

|

نظرات کاربران