در حال بارگذاری ...
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار خبرداد:

بخش تئاتر خیابانی عهدواره چله مهدویت برگزار می‌شود

در هفته منتهی به نیمه شعبان که تمامی کوچه‌ها آذین‌بندی شدند و همه افراد مشغول آماده سازی‌ برنامه‌های عید شعبان می‌شوند،عهدواره چله مهدویت به همت تشکل‌های فرهنگی هنری مردمی و پشتیبانی نهادهای حاکمیتی با مسئولیت استانداری تهران و دبیری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

نادر نیک خواه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار در گفتگو با خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران درباره بخش تئاتر خیابانی و اجراهای محیطی نخستین عهدواره چله مهدوی که در شهریار برگزار می‌شود گفت:این رویداد فرهنگی هنری،سلسله رویدادهای مردمی دهه فجر تا نیمه شعبان است که با هدف فعالسازی ظرفیت‌های مردمی در حوزه فرهنگی و هنری برای نخستین بار در سطح ملی برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد:در هفته منتهی به نیمه شعبان که تمامی کوچه‌ها آذین‌بندی می‌شوند و همه افراد مشغول آماده سازی‌ برنامه‌های عید شعبان می‌شوند،عهدواره چله مهدویت به همت تشکل‌های فرهنگی هنری مردمی و پشتیبانی نهادهای حاکمیتی با مسئولیت استانداری تهران و دبیری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار وجه تمایز این رویداد فرهنگی هنری با سایر جشنواره‌ها را در ماهیت مردمی بودن آن دانست و گفت:تمام فعالیت‌های فرهنگی هنری باید در بطن جامعه و در حضور مردم اجرا شود. در حقیقت یکی از شروط انتخاب آثار برای اجرا در جشنواره تولید نمایش‌هایی با موضوع مهدویت است که به اجرای عمومی در آمده باشند.
وی درباره نقش مسئولان استانی اظهار کرد:استاندار مسئول عهدواره چله مهدویت،مدیر کل ارشاد استان تهران دبیر عهدواره؛ فرماندار مسئول اجرایی و اداره کل ارشاد استان تهران نیز دبیری جشنواره را بر عهده دارند.
نیک خواه در سخنانش با اشاره به اینکه در این رویداد فرهنگی هنری از آثار فاخر برای اجرا در سایر شهرستان‌ها حمایت خواهد شد، تاکید کرد: هیچ محدودیتی برای ارسال آثار وجود ندارد و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا 15 فروردین  1401 فرصت دارند تا فیلم نمایش‌های خود را به آدرس ahdvare40.ir یا به شماره واتساپ  09126600886ارسال کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران