در حال بارگذاری ...
خبر خوش مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ورامین:

حمایت مالی و معنوی از هنرمندان تئاتر

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین با تبریک روز ملی تئاتر گفت: اهالی تئاتر شهرستان ورامین مورد حمایت مالی و معنوی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، مصطفی نظری مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین ضمن تبریک روز ملی هنرهای نمایشی از حمایت هنرمندان تئاتر شهرستان ورامین خبر داد.
وی با تاکید بر اهمیت تئاتر که به تعبیر مقام معظم رهبری «منبر» و «فراتر از منبر» است بیان کرد: از آنجا که در تمام دنیا شهرداری‌ها در کنار دولت  حامی تئاتر هستند، شهرداری شهر ورامین نیز از گروه های تئاتر این شهرستان با در نظر گرفتن کمک هزینه اجرای عموم حمایت خواهد کرد.

نظری همچنین با توجه به تاریخ پر افتخار تئاتر و هنرمندان پیشکسوت شهرستان ورامین اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین در دوره جدید تصمیم دارد با حمایت شهردار و کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر از آثار نمایشی هنرمندان تئاتر حمایت مالی و معنوی داشته باشد.
نظری درباره شرایط حمایت از گروه‌ها و آثار نمایشی ورامین گفت: طبق پیشنهاد انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و بر اساس گفتگوهای انجام شده تصمیم داریم از گروه های نمایشی که دارای شرایط باشند، در حقیقت هنرمندان که از گروه های تئاتر شهرستان ورامین که فعال باشند و مجوز اجرای عمومی را از مراجع ذی‌صلاح (اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین) دریافت کرده باشند و از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران معرفی شوند، مورد حمایت سازمان  فرهنگی شهرداری ورامین قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین افزود: همچنین هنرمندانی که  تئاتر‌های با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی و نمایش های مذهبی و آثار دفاع مقدس و نمایش‌ها با موضوع شهروندی و آموزش‌های شهروندی و مسائل شهری شهرستان ورامین خلق کنند مورد حمایت ویژه قرار خواهند گرفت.
وی در پایان تصریح کرد: در طول سال جاری سعی خواهیم کرد از ۱۲ نمایش با موضوعات مذکور هر کدام حداکثر تا سقف 50 میلیون ریال حمایت مالی شود.




نظرات کاربران