در حال بارگذاری ...
آقای نمایش ایرانی مهمان شهر آشوب

استاد داوود فتحعلی بیگی به تماشای شهر آشوب نشست

شب گذشته داوود فتحعلی بیگی نمایش شهرآشوب را به کارگردانی علی طربی و تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی تماشاکرد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، آقای نمایش ایرانی دکتر داوود فتحعلی بیگی نمایش سیاه بازی و آیینی سنتی شهر آشوب را به تماشا نشست.این هنرمند پیشکسوت بعد از پایان نمایش به دعوت از گروه نمایشی ماه مهربون به روی صحنه آمد و از کارگردان و بازیگران این نمایش تمجید نمود و در شروع صحبت هایشان گفت که من نمایش های زیادی از جمله مبارک و خاتون پرده نشین ، رام کردن زن سرکش و... از این گروه دیدم و خوشحالم که این گروه جز جوانان متخصص و حرفه ای این نمایش ها هستن و از این بابت بسیار خرسندم.وی اضافه نمود این گروه چنان با انرژی و باتکنیک براصول سیاه بازی این نمایش را روی صحنه برده اند که هم مخاطب جوان وهم میانسال و پیر از دیدن این نمایش لذت می برند. وی خاطر نشان کرد متاسفم به حال دانشگاه هنر که در آن این هنر ارزشمند و ایرانی تدریس نمی شود و از آن بدتر آن است که دیگر در نسل آینده چه قدر این هنر ایرانی ماندگار است.

او در پایان صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد که این جوان‌ها نیازمند حمایت هستند و همواره باید مورد توجه مسئولان هنری قرار بگیرند تا این نمایش‌های آیینی و سنتی زنده بماند.

نمایش سیاه بازی شهر آشوب با بازیگرانی چون:علی طربی،فرنوش نیک اندیش،محسن قصری،علی باهری،علی بیک محمدی،رسول حق شناس،محمدرضا صفری،عاطفه غضنفری،زهراملایری،نازنین فراهانی،سمیرا کریمی،علیرضا حاجی زاده،امیرحسین جعفری روی صحنه می‌رود.

یاد آور می‌شود نمایش شهر آشوب تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۱ در تماشاخانه سنگلج ساعت۱۸ پذیرای علاقمندان است و میتوانند از سایت تیوال جهت خرید بلیط اقدام نمایند.




نظرات کاربران