در حال بارگذاری ...
درگفتگو با رئیس هیات مدیره انجمن استان مطرح شد

جلسه آسیب شناسی جشنواره تئاتر استان تهران برگزار می‌شود

رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران گفت: به منظور بهره‌مندی از پیشنهادات و راهکارهای هنرمندان استان جلسه آسیب شناسی جشنواره تئاتر استان تهران ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

مهدی اکبرزاده رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایران تئاتر  دراستان  گفت:با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری جشنواره تئاتر استان تهران جلسات آسیب‌شناسی این رویداد مهم هنری برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد:برای انتشار فراخوان دوره جدید جشنواره تئاتر استان تهران لازم است تا نقاط ضعف و قوت دوره پیشین جشنواره شناسایی و بررسی شود تا بر اساس خرد جمعی و نظرات اهالی هنر،فعالان و مدیران استانی فراخوان دوره بعد تنظیم و منتشر شود.
رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران تاکید کرد:جشنواره تئاتر ویترین تئاتر استان تهران است بنابراین در جلسه‌ای با حضور گروه‌های مختلف و فعالان تئاتر نظرات و پیشنهادات کاربردی هنرمندان مورد توجه قرار می‌گیرد. در گام بعد جلسه‌ای با مسئولان شعب استان و در آخر هم با سرپرستان گروه‌های ثبت شده خواهیم داشت تا تمام ابعاد دوره پیشین جشنواره مورد بررسی قرار گیرد.
وی در سخنانش یادآور شد:آسیب‌شناسی دوره پیشین جشنواره تئاتر استان تهران با همکاری کسانی انجام می‌شود که در سالهای اخیر به عنوان دستندرکار یا شرکت‌کننده این رویداد هنری همکاری داشته باشند. در ادامه جمع‌بندی انجام شده به سمع و نظر کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد رسید و فراخوان جشنواره که ماحصل خرد جمعی است،منتشر خواهد شد.
اکبرزاده تاکید کرد:در این دوره جشنواره تئاتر استان تهران تلاش می‌کنیم از تکرار تجربیات غلط و اشتباه خودداری کنیم و با توجه به اینکه بودجه تئاتر بسیار محدود است از این امکان برای برپایی هرچه بهتر این رویداد هنری بهره ببریم.




مطالب مرتبط

با حضور محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران برگزار شد
با حضور محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران برگزار شد

مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، با حضور محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه ۱ آذر در کوشک هنر اراضی عباس‌آباد برگزار شد و نمایش‌های «مارسی ۱۹۹۶»، «ننه‌زار» و «ننه‌آقا» از بخش صحنه‌ای و نمایش‌های «اپی لپسی»، «زندگی دودی من» و ...

|

دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران مطرح کرد:

مهدی اکبری‌زاده: هدف اصلی جشنواره اجرای عمومی تئاتر است
دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران مطرح کرد:

مهدی اکبری‌زاده: هدف اصلی جشنواره اجرای عمومی تئاتر است

مهدی اکبری‌زاده، دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران می‌گوید صد اثر تولید شده که ۱۰ اثر به جشنواره راه پیدا می‌کنند و ۹۰ اثر بالاجبار وارد جشنواره نمی‌شوند؛ پیشنهاد ما این است کارها را آماده‌تر کنند تا به مرحله اجرای عموم برسد که هدف اصلی جشنواره و تئاتر است و به ...

|

مهدی نصیری:

انتخاب آثار خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران سخت بود
مهدی نصیری:

انتخاب آثار خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران سخت بود

مهدی نصیری، عضو هیئت انتخاب بخش خیابانی بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، آثار رسیده به این رویداد را با کیفیت ارزیابی کرد که همین ویژگی، کار ارزیابی و انتخاب نمایش‌ها را سخت ساخته بود.

|

نظرات کاربران