در حال بارگذاری ...
درگفتگو با رئیس هیات مدیره انجمن استان مطرح شد

جلسه آسیب شناسی جشنواره تئاتر استان تهران برگزار می‌شود

رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران گفت: به منظور بهره‌مندی از پیشنهادات و راهکارهای هنرمندان استان جلسه آسیب شناسی جشنواره تئاتر استان تهران ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

مهدی اکبرزاده رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایران تئاتر  دراستان  گفت:با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری جشنواره تئاتر استان تهران جلسات آسیب‌شناسی این رویداد مهم هنری برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد:برای انتشار فراخوان دوره جدید جشنواره تئاتر استان تهران لازم است تا نقاط ضعف و قوت دوره پیشین جشنواره شناسایی و بررسی شود تا بر اساس خرد جمعی و نظرات اهالی هنر،فعالان و مدیران استانی فراخوان دوره بعد تنظیم و منتشر شود.
رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران تاکید کرد:جشنواره تئاتر ویترین تئاتر استان تهران است بنابراین در جلسه‌ای با حضور گروه‌های مختلف و فعالان تئاتر نظرات و پیشنهادات کاربردی هنرمندان مورد توجه قرار می‌گیرد. در گام بعد جلسه‌ای با مسئولان شعب استان و در آخر هم با سرپرستان گروه‌های ثبت شده خواهیم داشت تا تمام ابعاد دوره پیشین جشنواره مورد بررسی قرار گیرد.
وی در سخنانش یادآور شد:آسیب‌شناسی دوره پیشین جشنواره تئاتر استان تهران با همکاری کسانی انجام می‌شود که در سالهای اخیر به عنوان دستندرکار یا شرکت‌کننده این رویداد هنری همکاری داشته باشند. در ادامه جمع‌بندی انجام شده به سمع و نظر کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد رسید و فراخوان جشنواره که ماحصل خرد جمعی است،منتشر خواهد شد.
اکبرزاده تاکید کرد:در این دوره جشنواره تئاتر استان تهران تلاش می‌کنیم از تکرار تجربیات غلط و اشتباه خودداری کنیم و با توجه به اینکه بودجه تئاتر بسیار محدود است از این امکان برای برپایی هرچه بهتر این رویداد هنری بهره ببریم.




مطالب مرتبط

مهدی همتی، هنرمند شهرستان رباط‌کریم:

حمایت از جریان نمایشی شهرستان‌ها مهم‌ترین حلقه گمشده است
مهدی همتی، هنرمند شهرستان رباط‌کریم:

حمایت از جریان نمایشی شهرستان‌ها مهم‌ترین حلقه گمشده است

مهدی همتی هنرمند شهرستان های استان تهران، بر این باور است که حمایت مادی و معنوی از جریان نمایشی شهرستان ها مهم ترین حلقه گمشده سال های پیش است که در دوره جدید و با تغییرات اعمال شده در فراخوان سعی شده است این ضعف تا حدودی مرتفع شود.

|

محمد رفیعی، هنرمند شهرستان رباط کریم:

جشنواره 29، تاثیری بسزا در ارتقاء کیفیت تئاتر استان تهران دارد
محمد رفیعی، هنرمند شهرستان رباط کریم:

جشنواره 29، تاثیری بسزا در ارتقاء کیفیت تئاتر استان تهران دارد

محمد رفیعی، هنرمند شهرستان رباط کریم، می‌گوید برگزاری خوب و باکیفیت جشنواره بیست‌ونهم استانی، می‌تواند یک سال تئاتری خوب و با کیفیت را برای استان تهران شکل دهد.

|

چهارمین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برگزار خواهد شد

چهارمین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برگزار خواهد شد

چهارمین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در خرداد 1403 برگزار خواهد شد و هنرمندان 16 شهرستان استان، با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده، می‌توانند در آن شرکت کنند.

|

نظرات کاربران