در حال بارگذاری ...
با آغاز اجرا از سوم خرداد

«بازماندگان» از اختلاف نسل‌ها می‌گوید

نمایش «بازماندگان» نوشته و کارگردانی مهدی قهرمانی از ۳ خرداد ماه روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، نمایش «بازماندگان» نوشته و کاری از مهدی قهرمانی با همکاری پایگاه بسیج شهید صفر خدادادی، انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان از ۳ تا ۱۲ خرداد ماه در فرهنگسرای قلم نسیم شهر میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش خواهد بود.

نمایش بازماندگان حول محور جوانی به نام امید می‌چرخد که فرزند یکی از جانبازان دفاع مقدس است و قصد مهاجرت دارد. وی برای رفتن از کشور،با مخالفت خانواده و نامزدش مواجه می‌شود به طوریکه مخاطب در میان گفتگوهای کاراکترها متوجه اختلاف میان تفکرات امید و آرمانهای پدرش می‌شود.
در این اثر صحبت‌های امید درباره مسائل و مشکلات موجود در جامعه که شرایط زندگی را برای مردم و خانواده‌های قشر ضعیف سخت کرده است نشان از واقعیت‌های تلخ جامعه حال حاضر کشور را دارد که با پاسخ‌های پدر جانبازش متوجه تفاوت میان نحوه مدیریت مسئولان حال با زمان‌های جنگ میشویم.

در این نمایش داریوش احمدی،مهدی قهرمانی،الناز نگهبان،شقایق مرادی،نازنین غفاری،ابوالفضل شرفی،مهدی ارشدی،احسان الله وردی و مهدی عبدالله به ایفای نقش می‌پردازند.


دیگر عوامل این اثر نمایشی بدین شرح است: دستیار کارگردان: شقایق مرادی، نور و صدا: میثم صیاد، طراح صحنه: داریوش احمدی، طراح دکور: علیرضا آذرپور، مهدی عبدالله، طراح لباس: نازنین غفاری، منشی صحنه: النازنگهبان، روابط عمومی: ابوالفضل شرفی، تدارکات: احسان الله وردی و مهدی ارشدی.

گفتنی است،نمایش «بازماندگان» از ۳ تا ۱۲ خرداد ماه هر روز ساعت ۱۸ در فرهنگسرای قلم نسیم شهر شهرستان بهارستان به اجرا در می‌آید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران