در حال بارگذاری ...
به مناسبت تولد حضرت معصومه (س)

نمایش آیینی «دختر نور» در بومهن اجرا می‌شود

نمایش آیینی «دختر نور» نوشته هستی گودرزی با کارگردانی شقایق (فهیمه) فردین به مناسبت تولد حضرت معصومه (س) در بومهن اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران،ن مایش آیینی «دختر نور» نوشته هستی گودرزی با کارگردانی شقایق فردین ۱۰ و۱۱ خرداد ۱۴۰۱ هر روز ساعت ۱۸ در باغ چنار ده بومهن به اجرا در می‌آید.
این نمایش با مروری کوتاه بر زندگی امام موسی کاظم(ع) به تولد فرزندشان حضرت معصومه سلام الله وشرح پاکدامنی، عفت و ایثار حضرت پرداخته است.

دلیل پرداختن به این موضوع از نگاه کارگردان اثر این است که همه انسان‌ها نیاز به الگو دارند تا در بزنگاه‌های زندگی مسیر اصلی خود را گم نکنند. ضرورت داشتن الگویی که چراغ راه ما باشد،در عصر حاضر بیشتر احساس می‌شود. حضرت معصومه(س)،به عنوان الگویی که ویژگی‌های کاربردی دارند مطرح شده است. عالمه بودن و همراهی ایشان با امام زمان خود،از نکات ارزنده شخصیتی ایشان است که نه تنها ایشان را برای دختران جامعه الگو می‌سازد،بلکه مردان نیز در ولایت‌مداری باید از ایشان الگوبرداری کنند.
در این نمایش سیده باران فیاضی،گیلامهدوی،مرضیه علیپور،نازنین خداوردی،زینب مقتدایی،الهه خلیلی و فاطمه ولی خانی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین گیلا مهدوی طراح پوستر و فرید رشیدی تنظیم وآهنگسازی این اثر را برعهده داشته است.
گفتنی است،نمایش آیینی «دختر نور» ۱۰ و ۱۱ خردادماه ساعت ۱۸ در بومهن اجرا می‌شود.




مطالب مرتبط

منتخبین شهرستان پردیس در جشنواره تئاتر استان تهران

منتخبین شهرستان پردیس در جشنواره تئاتر استان تهران

بعد از پایان یافتن اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر‌ استان تهران، شهرستان پردیس بخش زیادی از جوایز را از آن خویش کرد و هر دو نماینده خود را به عنوان برگزیده استانی در جشنواره منطقه ای برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر‌ فجر خواهد دید.

|

نظرات کاربران