در حال بارگذاری ...
انجمن نمایش دماوند خبر داد

«کال‌باکس» در راستای ایجاد امید در جوانان روی صحنه می‌رود

«کال‌باکس» نوشته وکاری از مسعود شیرخانی تا ۲۷ خرداد ماه در شهرستان دماوند روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، نمایش «کال‌باکس» نوشته و کاری از مسعود شیرخانی که اجرایش در آمفی تئاتر کوثر شهرستان دماوند از ۲۰ خرداد آغاز شده تا ۲۷ خرداد ماه هر روز ساعت ۱۸ میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش خواهد بود.

این اثر نمایشی به زندگی فرزند شهیدی می‌پردازد که در شرف ازدواج است. وی که در فکر بدست آوردن شغل و گرفتن وام برای تهیه خانه است به هر کجا که زنگ می‌زند جواب درستی دریافت نمی‌کند و همین امر باعث می‌شود تا تصمیم به فروختن کلیه خود بگیرد. روز موعود برای جراحی فرا می‌رسد،در حالیکه او از تصمیم نادرست خود منصرف شده است. رو به تماشاگران می‌گوید شما این روی سکه رو دیدید بنابراین روی دیگر سکه را هم ببینید. دوباره زنگ زدن‌ها شروع می‌شود اما اینبار وقتی می‌گوید فوق لیسانس کامپیوتر است به خوبی مورد استقبال قرار می‌گیرد و دعوت به کار می‌شود. تقاضای وام نیز پذیرفته می‌شود و....
نمایش «کال‌باکس» با هدف ایجاد امید در میان قشر جوان با وجود مشکلات اجتماعی به‌خصوص در میان خانواده معظم شهدا توسط گروه تئاتر آرتمیس اجرا می‌شود.
در این اثر نمایشی مسعود شیرخانی،محدثه محسنی،محمد امین میر حسینی،ماهان عبادتی،زینب شیرازی،محمد مهدی علی بابایی،نگار طولابی،بنیتا صالحی،ریحانه خلیلی،زهرا ریوندی،ابوالفضل جعفری،علی فتحی،آناهیتا شیرعلی به ایفای نقش می‌پردازند.
همچنین محدثه محسنی و ماهان عبادتی به عنوان دستیار کارگردان همکاری دارند.
نمایش«کال‌باکس» که کاری از گروه تئاتر آرتمیس است تا ۲۷ خرداد ماه هر روز ساعت ۱۸ در آمفی‌تئاتر کوثر دماوند به اجرا در می‌آید.




نظرات کاربران