در حال بارگذاری ...

سومین برنامه «تئاتر گرد» به «بهشت حکیم الله» اختصاص یافت

انجمن هنرهای نمایشی استان تهران به تازگی ویژه برنامه «تئاتر گرد» را اجرایی کرده که سومین بخش آن به «بهشت حکیم الله» کاری از ویدا موسوی اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران،انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در راستای ارایه آثار شاخص هنرمندان عضو در انجمن‌های استان ویژه برنامه «تئاتر گرد» را برگزار کرده است.
در این برنامه هنرمندان،بازیگران و نویسندگانی که در انجمن‌های نمایش شهرستان‌های استان تهران عضو هستند از آثار روی صحنه دیدن می‌کنند.
طبق برنامه ریزی‌های انجام شده اعضای انجمن‌های شهرستان‌های استان تهران در اولین دوره «تئاترگرد» از نمایش «نازگل» نوشته علی موسویان کاری از میثم یوسفی که این روزها در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است،دیدن کرده‌اند و سپس به تماشای نمایش «بچه‌های تک استریت‌کارلو» نوشته مریم تاجیک به کارگردانی آشا محرابی که در تالار هنر در حال اجرا است،پرداختند.
سومین برنامه «تئاتر گرد» به نمایش «بهشت حکیم الله» نوشته خسرو امیری تهیه کنندگی مسعود موذنی و کارگردانی ویدا موسوی اختصاص دارد که در روز یکشنبه ۲۹ خرداد ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.
لازم به یادآوری است نمایش «بهشت حکیم الله» کاری از ویدا موسوی در آخرین دوره از جشنواره تئاتر فجر جایزه بازیگری زن و طراحی صحنه را آن خود کرده است.




نظرات کاربران