در حال بارگذاری ...
طی مراسمی

از عوامل و بازیگران نمایش شهید محراب در ملارد تقدیر شد

طی مراسمی، از عوامل و بازیگران نمایش مذهبی شهید محراب در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران؛ پور روشن رئیس اداره طی سخنانی، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی نمایش مذهبی شهید محراب، هنر و تئاتر را عرصه ای برای بیان روشن و گویای پدیده های تاریخ ادیان و اسلام دانست و اظهار داشت: امروز هنرمندان دینی می توانند، تلاش نمایند تا هنر را به خدمت گرفته و نقش خود را در عرضه  و انعکاس تاریخ اسلام ایفا نمایند.

وی افزود: نمایش مذهبی "شهید محراب" کاری از گروه هنری بنت النبی به کارگردانی امین حمزه علی است که گوشه ای از زندگی حضرت علی(ع) و شهادت ایشان را در ماه مبارک رمضان در شهرستان ملارد به نمایش گذاشته است.

گفتنی است؛ در نمایش شهید محراب با نویسندگی رحمت الله متولی، هنرمندانی چون کاوه احمدی، مهسان مرادی، طاهر انزابی، پریسا قلی زاده، تقی وزیرلو، فاطمه نوازی، محدثه ریحانی، سجاد سیمیاری، صادق محرابی، بیژن آزاد بر، فاطمه حمزه علی و حسین حمزه علی، محمد رضا فرهمند، شایان وجودی، محمد مهدی طاهری، امیرپارسا جانفشان، سادینا رضا زاده و امیر مهدی جانفشان به ایفای نقش  می پرداختند.

 در پایان از عوامل و بازیگران نمایش مذهبی شهید محراب با اهدا لوح یاد یادبود توسط رییس اداره وکارشناس هنری تجلیل بعمل آمد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران