در حال بارگذاری ...
نمایش کمدی در شهرری

کمدی «زندگی ما دو نفر» در شهرری روی صحنه می‌رود

نمایش «زندگی ما دو نفر» به نویسندگی طراحی و کارگردانی محمدرضا حزینی‌ از ۱ مردادماه در شهرستان شهرری به اجرا در می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران،نمایش «زندگی ما دو نفر» نوشته و کاری از محمدرضا حزینی‌ که از تولیدات کانون فرهنگی هنری سرزمین صدا است از ۱ تا ۵ مرداد ماه در فرهنگسرای ولاء شهرستان شهرری روی صحنه خواهد رفت.
در خلاصه داستان این اثر نمایشی که درباره اهمیت فضای مجازی در زندگی امروز است،آمده:«امان از این فضای مجازی که زندگی واقعی رو از ما گرفته...حتی زمانی که کنار هم هستیم سرمون تو گوشی هامونه. چقدر حیف که از با هم بودنمون درست لذت نمی‌بریم.»
«زندگی ما دو نفر» که نمایشی کمدی برای سپری کردن لحظاتی شاد در کنار خانواده است با بازی مسعود حسینی،زهرا عرب و کوروش کرمی اجرا می‌شود. همچنین تهیه کنندگی این نمایش را محمدرضا حزینی را برعهده دارد و معصومه شمس منشی صحنه و افسانه مولایی مسئول روابط عمومی و تبلیغات هستند.
«زندگی ما دو نفر» از ۱ تا ۵ مرداد ماه ۱۴۰۱هر روز ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ولاء شهرستان ری واقع در میدان نماز میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش می‌شود.
لازم به ذکر است بلیت‌های این اثر هم اکنون از طریق سایت تیوال به فروش می‌رسد.




مطالب مرتبط

بازبینی آثار نمایشی ری آغاز شد

بازبینی آثار نمایشی ری آغاز شد

در نخستین گام از مرحله اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، 9 اثر نمایشی از ری که متقاضی حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان هستند، بازبینی شدند.

|

نظرات کاربران