در حال بارگذاری ...
به کارگردانی علیرضا ترامشلو

«لچک قرمزی» به قرچک می‌رود

نمایش «لچک قرمزی» نوشته و کاری از علیرضا ترامشلو در شهرستان قرچک اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، نمایش «لچک قرمزی» نوشته و کاری از علیرضا ترامشلو است که با موضوع کتاب و کتابخوانی از ۲۹ تیرماه هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در باقرآباد قرچک روی صحنه می‌رود.
«لچک قرمزی» یک نمایش شاد و موزیکال برای کودکان و نوجوان است که توسط گروه نمایشی اوینار از آموزشگاه هنرهای نمایشی اوینار تولید شده و از ۲۹ تیرماه در شهرستان قرچک به اجرا در می‌آید.
در این اثر سوگند زیدی،سما فردوسی،سیدامیرحسینی،عباس خلیلی،مهدی حاجی باقری و محدثه شکری به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین راحیل ابریشمی،امیرعلی میرزایی،خاطره علیزاده،محمد حسین صبحانی،محمد قاسم عباسی و حلما شریفی گل بازیگران کودک و نوجوان این نمایش هستند.
الهام فردوسی دستیار کارگردان،سحر جویا طراح لباس،فاطمه فهیمی شکیب نقاش دکور،زهره ترامشلو طراح پوستر،مریم غفاری طراح گریم،مریم غفاری و سید امیرحسینی مجریان گریم،شهرزاد تومانی و ستایش زیدی مدیر صحنه،مرتضی حمیدی آهنگساز و محمدحسن فهیمی شکیب نوازنده تنبک نمایش «لچک قرمزی» هستند.
نمایش «لچک قرمزی» از ۲۹ تیر تا ۶ مرداد ماه هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در سالن آمفی تئاتر کتابخانه ولایت شهرستان قرچک واقع در خیابان اصلی باقرآباد روبروی خیابان طالقانی اجرا می‌شود.




نظرات کاربران