در حال بارگذاری ...

کنسرت نمایش « شبنم عشق » در دماوند به صحنه رفت

کنسرت نمایش «شبنم عشق» حاصل تلاش هنرمندان شهرستان دماوند در روایت داستان آفرینش در مجتمع فرهنگی هنری کوثر اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، مهران دشتی-مجری طرح و نویسنده کنسرت نمایش « شبنم عشق » در خصوص اجرای این برنامه اظهار داشت: جهت اجرای این کنسرت نمایش مدت زمان 2 سال تمرین شده است و به نظر من تلفیق دو هنر زیبای موسیقی و نمایش در کنار هم موجب شده مفاهیم اخلاقی و ایدئولوژیک با عمق بیشتری در ضمیر مخاطب قرار گیرد.

وی افزود:مهمترین و شاخص‌ترین موضوع در این کنسرت نمایش،پرداختن به گوهره وجودی انسان از منظر اشرف مخلوقات و جایگاه رفیع آدم بود که متاسفانه امروزه کمتر ما به آن توجه داریم و همچنین موضوع تعهد که در جوامع امروزی بی رنگ شده و صدمات ناشی از آن گریبان جامعه را گرفته است.

نویسنده کنسرت نمایش شبنم عشق تاکید کرد:در این نمایش فقط از منابع اسلامی،قرآن مجید و احادیث و روایات زیر نظر مشاور دینی -حجت الاسلام میثم کریمانی استفاده شده است و از چالش‌های زیبا در این کار پرداخت به ابلیس و شیطان در دو شخصیت نمایشی می‌توان نام برد.

دشتی در خاتمه ضمن تشکر از آقایان عبداله بیگی-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناصری -مسئول انجمن هنرهای نمایشی اضافه کرد:شهرستان دماوند با داشتن ظرفیت‌های هنری زیاد متاسفانه فاقد یک سالن تمرین نمایش اختصاصی جهت فعالیتهای هنرمندان خود می‌باشد و عمومأ گروه‌های هنری در پارکینگ‌ها و مکان‌های نا مناسب و با ایجاد مزاحمت‌های فراوان برای حامیان خود مشغول به فعالیت هستند و این شرایط بیشتر موجب نا امیدی و کناره‌گیری هنرمندان شاخص شهرستان گردیده است.

شایان ذکر است این نمایش به همت آموزشگاه موسیقی آوای کهن،با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند و انجمن هنرهای نمایشی دماوند به انجام رسیده است و از ۲۸ الی ۳۱ تیرماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کوثر دماوند اجرا خواهد شد.




نظرات کاربران