در حال بارگذاری ...
به مناسبت ایام محرم

اجرای نمایش خیابانی غریبونه در ملارد

به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، گروه نمایش بنت النبی نمایش خیابانی غریبونه را به مدت دو رور در نمایشگاه عاشورا در شهرستان ملارد اجرا نمود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، نمایش فوق به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری شهرداری ملارد، انجمن هنرهای نمایشی و کانون بسیج هنرمندان در شهرستان ملارد به اجرا در آمد.

امین حمزه علی کارگردان و نویسنده نمایش غریبونه با اشاره به اجرای نمایش خیابانی در تاسوعا و عاشورای حسینی گفت:هدف از اجرای این نمایش ترویج شعائر عاشورایی با محوریت پرده‌خوانی و تعزیه‌خوانی میباشد تا روایت‌های عاشورایی را با زبانی گویا به شهروندان منتقل شود.

گفتنی است،در این نمایش هنرمندانی چون امین حمزه علی،مرتضی مدنی،محمد چهاردولی،محمد مهدی طاهری،محمدخدایی،فرشاد حمزه علی،فاطمه حمزه علی،رضوان چهار دولی،رشید سیاهوشی،سهیل احدی،طاهر انزابی،رضا حمزه علی،علیرضا نبی،محراب میرزا احمدی،سیدامیرحسین حسینی،اسما جلیلیان،سلاله سعادتی،فاطمه حقیقی،ریحانه روشن،زینب مشهدی،رها و راحیل آورزمانی،النا پرندی،نازنین زهرا گشانی،محنا آینه وند،محدثه اکبری،زهرا خواست کاوه،زینب مومیوند،یگانه پور اکبری،سارینا یاری و سنا خدادادی به ایفای نقش پرداختند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران