در حال بارگذاری ...
به مناسبت هفته دولت

نمایش میدانی "پسرم برگرد" در ورامین اجرا شد

به مناسبت هفته دولت و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایش میدانی «پسرم برگرد» با ایده و کارگردانی «محمد قربانی» هفتم و هشتم شهریور ماه ۱۴۰۱ در ورامین به اجرا در آمد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران؛ این نمایش با موضوع هفته دولت و با طرح سوال از نسل جدید برای ایجاد انگیزه کار و تولید و تحقق شعار سال  و همین طور حضور موثر جوانان،  به نویسندگی و کارگردانی «محمد قربانی»  در ورامین به اجرا درآمد.

محمد قربانی کارگردان نمایش خیابانی «پسرم برگرد» در خصوص موضوع نمایش گفت:این نمایش داستان پسری است که دارای مدرک کارشناسی کشاورزی است که از از روستا به تهران می‌رود تا در اداره‌ای مشغول به کار شود. پس از چند ماه پدر به دنبال او می‌گردد. سرانجام او را می‌یابد. تیپ و قیافه پسر عوض شده؛ کاری نیافته است. در حالیکه چند جا ثبت نام کرده بود.

پدر تلاش می‌کند تا او را راضی کند به روستا برگردد. نهایتا" پدر موفق می‌شود پسر را به روستا برگرداند و آنجا مشغول تولید محصولات کشاورزی شود.

گفتنی است این نمایش به مدت ۱۵ دقیقه با بازی خوب رضا تاجیک و محمد قربانی از تاریخ ۷ و ۸ شهریور ۱۴۰۱ در نقاط مختلف شهرستان ورامین با استقبال خوب هنردوستان به اجرا در آمد.

 




نظرات کاربران