در حال بارگذاری ...

فرهنگسرای رازی میزبان «دستکج» می‌شود

نمایش «دستکج» نوشته و کاری از رسول حق شناس در فرهنگسرای رازی روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، به مناسبت ایام صفر و شهادت امام رضا (ع)  نمایش «دستکج» نوشته و کاری از رسول حق شناس در فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین روی صحنه خواهد رفت.

مضمون نمایش «دستکج» از این قرار است که در قرعه‌کشی برای راهی شدن سه زن جهت زیارت امام رضا(علیه السلام)اشکالی پیش آمده یکی از زنان مرده...
این اثر نمایشی از ۲۷ شهریورماه هر روز ساعت ۱۹ با بازی سمیه کیادربندسری،مهدیه تاجیک راد،حامد تاجیک،زهرا محمدی،سید علی حسینی نژاد،فاطمه اربابی،علی اصغر حق شناس میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش شهرستان ورامین است.
در این نمایش همچنین مهران تقوی به عنوان دستیار کارگردان،امیر صفادل به عنوان مسئول گریم،عباس قوامی به عنوان طراح صحنه،
سمیه کیادربندسری به عنوان طراح لباس،رسول حق شناس به عنوان طراح پوستر،پویان جمشیدی به عنوان طراح نور،شکیبا شریفی به عنوان ساخت تیزر،مهشید قاسمی به عنوان مسئول روابط عمومی،میترا حسنی به عنوان عکاس،ادریس امانی به عنوان مسئول موسیقی،نازنین حسینی به عنوان مسئول ساخت ابزار،طاهره شهبازی و شبنم علوی به عنوان مسئول دوخت لباس همکاری دارند.

گفتنی است،«دستکج» از ۲۷ شهریور ماه تا ۶ مهرماه هر روز ساعت ۱۹ در فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین اجرا می‌شود.




مطالب مرتبط

به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت
به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت

اجرای نمایش شاد، موزیکال و آموزنده قلعه هوشی لند به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین آغاز شد.

|

منتخبین شهرستان ورامین در جشنواره تئاتر استان تهران

منتخبین شهرستان ورامین در جشنواره تئاتر استان تهران

بعد از پایان یافتن اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر‌ استان تهران در یکم آذر ۱۴۰۲ در مجموعه کوشک باغ هنر شهرستان ورامین در بخش خیابانی نمایش «اِپـی لـِـپسی» به کارگردانی علیرضا تاجیک حائز رتبه و به عنوان برگزیده استانی در جشنواره منطقه ای برای حضور در جشنواره بین المللی ...

|

نظرات کاربران