در حال بارگذاری ...
با رویکرد تشریح فراخوان

نشست هم‌اندیشی جشنواره تئاتر استان تهران برگزار می‌شود

۷ مهرماه، نشست هم‌اندیشی و تشریح فراخوان جشنواره تئاتر استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، نشست هم‌اندیشی و تشریح فراخوان جشنواره تئاتر استان تهران به منظور گفت‌وگو و تشریح و تبیین فراخوان و سیاست‌های برگزاری جشنواره با حضور هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و دبیر جشنواره و فعالان تئاتر شهرستان‌‌های استان پنجشنبه ۷ مهرماه برگزار خواهد شد.

این نشست هم‌اندیشی در خصوص بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران است که در مناطق غرب ، جنوب و جنوب غربی و جنوب شرق استان تهران به میزبانی شهر قدس، اسلام شهر و قرچک برگزار می شود.

طبق برنامه ریزی انجام شده، فعالان و کارگردانان شهرستان های استان تهران می‌توانند در این نشست ها حاضر شوند و در خصوص جشنواره تئاتر استان تهران و چگونگی برگزاری آن تبادل نظر کنند.

نشست هم اندیشی شهرستان های شهریار شهر قدس و ملارد 7 مهرماه ساعت 9:30 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس ، نشست شهرستان های رباط کریم اسامشهر و بهارستان ساعت 13:30 در فرهنگ سرای شهید صارمی شهرستان اسلامشهر و نشست شهرستان‌های ری پاکدشت قرچک پیشوا و ورامین ساعت 17 در کتابخانه ولایت شهرستان قرچک برپا خواهد شد.

گفتنی است طبق برنامه ریزی های انجام شده به زودی نشستی مستقل با هنرمندان شهرستان‌های دماوند فیروزکوه و پردیس برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران