در حال بارگذاری ...
درشهرستان پاکدشت

جلسه آسیب شناسی نخستین جشنواره تئاتر نهال برگزار شد

جلسه آسیب شناسی نخستین جشنواره تئاتر نهال با هدف بررسی نقاط ضعف و اتخاذ تصمیمات لازم برای برگزاری هرچه بهتر دومین دوره این رویداد هنری، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، برگزاری دومین دوره جشنواره تئاتر نهال نیازمند آسیب شناسی نخستین دوره برگزاری این رویداد هنری که سال گذشته به دبیری محمد احمدی در پردیس تئاتر تهران برگزار شد، بود و بر همین اساس جلسه‌ای در راستای بهره‌مندی از خرد جمعی و گفتمان و مشورت با حضور محمد احمدی دبیر دوره اول این رویداد، رضا گودرزی مدیر آموزشگاه سو و شون و مهدی اکبری زاده رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و نمایندگانی از هیات مدیره این انجمن برپا شد.

در این جلسه دستاوردها و نقاط ضعف و قوت نخستین دوره جشنواره تئاتر نهال مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادات در خصوص برگزاری هرچه بهتر دومین دوره این رویداد  هنری مطرح شدند.

طبق تصمیمات اتخاذ  شده در این جلسه، مقرر شد طرح برگزاری این دوره از جشنواره تئاتر نهال از سوی آموزشگاه سو و شون و دبیر نخستین دوره این رویداد آماده شود تا در سال 1401 مورد بهره‌برداری قرار گیرد.‌

لازم به یادآوری است، جشنواره نهال به آموزشگاه های شهرستان‌های استان تهران و نمایش‌هایی که با راهنمایی و سرپرستی اساتید تئاتر آموزشگاه‌های تئاتر استان تهران اجرا می‌شوند، اختصاص دارد.




نظرات کاربران