در حال بارگذاری ...
در جلسه با هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران

مشکلات اهالی تئاتر پاکدشت بررسی شد

پنجشنبه ۱۴ مهرماه، جلسه هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با اهالی تئاتر پاکدشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، نشست صمیمانه هیئت‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با هنرمندان و کارگردان‌های فعال شهرستان پاکدشت روز پنجشنبه در انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان برگزار شد.

حاضران در جلسه که کارگردانان حرفه‌‌ای و فعال در طول سال‌های متمادی شهرستان پاکدشت بودند،نقطه نظرات خود در خصوص مشکلات،برنامه‌ها و رویدادهای پیش رو در این شهرستان را مطرح کردند. در این جلسه مهدی اکبری زاده رئیس هیئت‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران،آرزو رستمی،بهزاد فراهانی و مهدی پازوکی،محمدرضا صفری به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره انجمن حضور داشتند.

انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در پایان این جلسه و پس از شنیدن نقطه نظرات فعالان تئاتری شهرستان پاکدشت درخواست کرد انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پاکدشت یک اولویت را به‌عنوان مبحث مهم و اساسی سال ۱۴۰۱ این شهرستان مشخص کند تا انجمن هنرهای نمایشی تحقق و اجرایی شدن آن را مورد پیگیری قرار دهد.

در نشست انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با اهالی تئاتر پاکدشت،هنرمندان این شهرستان در خصوص بازسازی بلک باکس استاد حنیفه در پاکدشت که سال‌ها پیش آماده‌شده و نیازمند تجهیز برای برگزاری رویدادهای هنری است،صحبت کردند

هنرمندان تئاتر پاکدشت همچنین در این جلسه خواستار حمایت مالی از آثار تولیدی و امکان اجرای آن‌ها در پایتخت شدند و درباره برگزاری جشنواره طنز و جشنواره تئاتر نهال سخن گفتند

در بخش دیگری از این نشست فعالان تئاتری شهرستان پاکدشت درباره اجرای تئاتر خیابانی در محوطه مجتمع فرهنگی ارشاد صحبت کردند و پیشنهاد‌هایی ارائه کردند که یکی از آن‌ها به‌عنوان اولویت از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انجمن هنرهای نمایشی استان تهران همچنین برای رفع دیگر مشکلات  این شهرستان در کنار فعالان پاکدشت خواهد بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران