در حال بارگذاری ...
در جلسه هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در پاکدشت مطرح شد

جشنواره تئاتر استان تهران از 1 تا 5 آذرماه برگزار می‌شود

در جلسه هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران که به میزبانی شهرستان پاکدشت برگزار شد، برنامه‌ریزی‌های برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، جلسه هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران به میزبانی شهرستان پاکدشت برگزار شد تا هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان  پیشنهادات خود را در راستای برپایی باشکوه‌تر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران به دبیر و مدیر کل ارشاد اسلامی استان تهران ارائه کنند.
در جلسه هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران درباره تاریخ و مکان برگزاری این رویداد صحبت کردند و مقرر شد این دوره جشنواره تئاتر استان تهران  از 1 تا 5 آذرماه برگزار شود و تمام آثار 10 روز پیش از برگزاری جشنواره یعنی از 15 تا 20 آبان ماه در شهرستان‌های استان تهران مورد ارزیابی و بازبینی قرار گیرند.
در این جلسه مقرر شد از ظرفیت هنرمندان تئاتر استان تهران در قالب هیات انتخاب آثار، داوری  و جلسات نقد و بررسی استفاده شود. همچنین مصوب شد در آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران از سه چهره شاخص پیشکسوت تئاتر استان تهران که در سال‌های متمادی در جغرافیای زندگی خود برای تئاتر زحمات زیادی متحمل شده‌اند، قدردانی شود وانجمن هنرهای نمایشی از آثار این دوره جشنواره حمایت کند.
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده همچنین تصمیم گرفته شد تا انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در چهارمین جشنواره طنز پاکدشت در صورت تامین بودجه از سوی شهرستان به عنوان میزبان این رویداد و موافقت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران همکاری کند.




نظرات کاربران