در حال بارگذاری ...
در نشست هم‌اندیشی تئاتر شهرری مطرح شد

ضرورت همبستگی و تلاش بیشتر برای ارتقای تئاتر شهرری

نشست ‌هم‌اندیشی هنرمندان تئاتر شهرری امروز ۱۲ مهرماه با حضور سیدحسن صفوی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و مهدی اکبری زاده رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، نشست هنرمندان تئاتر شهرری با حضور سید حسن صفوی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و مهدی اکبری زاده رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران امروز 12 مهرماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرری برگزار شد.

در این نشست سرپرست گروه‌های ثبت شده شهرستان ری و فعالان تئاتری این شهرستان در خصوص فعالیت‌های انجمن هنرهای نمایشی در سال جاری تبادل نظر کردند و با مشورت و خرد جمعی درباره مسئول انجمن هنر نمایشی شهرری اهالی تئاتر به گفتگو نشستند.

و سرپرستان گروه‌های نمایشی شهرری در راستای توسعه تئاتر این شهرستان، نقطه نظرات و راهکارها و پیشنهادات خود را درباره وضعیت تئاتر شهرری مطرح کردند.

سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرری با برشمردن ظرفیت‌های تئاتر این شهرستان گفت:«با توجه به پیش رو بودن جشنواره تئاتر استان تهران،فعالیت‌های انجمن باید به صورت مدون و منظم پیگیری شود.»

وی در سخنانش یادآور شد: «این جلسه با این هدف برگزار شده که با مشورت هنرمندان بتوانیم مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرری را معرفی کنیم و شرایط را برای حضور قدرتمند گروه‌های نمایشی در جشنواره تئاتر استان تهران فراهم کنیم.»

صفوی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرری آماده هرگونه همکاری برای تولید آثار فاخر در این شهرستان است،بر ضرورت همبستگی و تلاش بیشتر برای ارتقای تئاتر شهرری و حضور پرقدرت در جشنواره تئاتر استان تهران تاکید کرد.

مهدی اکبری زاده رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران تاکید کرد: «خرد جمعی و استفاده از نظر و مشورت هنرمندان تئاتر استان تهران جزو سیاست‌های اصلی انجمن هنرهای نمایشی استان است و تبادل نظر و بهره‌گیری از پیشنهادات مهم‌ترین اصل در دوره جدید فعالیت این انجمن محسوب می‌شود.»

در این نشست حاضران در جلسه و هنرمندان فعال تئاتر شهرری حمیدرضا صفار را به عنوان مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرری به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران وانجمن هنرهای نمایشی استان پیشنهاد دادند.




نظرات کاربران