در حال بارگذاری ...

جلسه هماهنگی دبیرخانه بیست‌وهفتمین جشنواره تئاتر استان تهران برگزار شد

جلسه هماهنگی دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران، روز یکشنبه ۲۴ مهرماه در انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر، جلسه هماهنگی دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران با معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، روز یکشنبه ۲۴ مهرماه در انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه میثم مرادی ضمن بازدید از دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران در سخنانی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تمام تلاش خود را بکار گرفته تا برگزاری جشنواره تئاتر استان را به انجمن هنرهای نمایشی استان تهران واگذار کند و بر همین اساس هم دبیر جشنواره از میان هنرمندان استانی انتخاب شده است.

او همچنین افزود: معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از این جشنواره حمایت می کند تا این رویداد هنری در آذرماه به بهترین شکل ممکن در تماشاخانه‌های پایتخت برگزار شود.

در ادامه این جلسه امیرحسین شفیعی دبیر جشنواره نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران ،درباره زمان و برگزاری جشنواره با حاضران به تبادل نظر پرداخت.

مهدی اکبری زاده نیز در این جلسه گزارشی از جذب مشارکت‌های حداکثری انجمن هنرهای نمایشی با سازمان‌ها و نهادهای مختلف ارائه کرد.

همچنین مهدی کیهور در بخش پایانی جلسه در خصوص کیفیت و نحوه ارزیابی و انتخاب آثار توضیحاتی ارائه کرد و درباره چگونگی دریافت مجوزهای شورای نظارت و ارزشیابی برای آثاری که به جشنواره راه می‌یابند،به تبادل نظر پرداخت.

در این جلسه امیرحسین شفیعی دبیر جشنواره، میثم مرادی سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، مهدی کیهور رئیس اداره هنری، مهدی اکبری زاده رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و هنرمندان استان حضور داشتند.

گفتنی است بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران به دبیری امیرحسین شفیعی آذرماه ۱۴۰۱ در تماشاخانه‌های پایتخت برگزار می‌شود.




نظرات کاربران