در حال بارگذاری ...
با حکم امیرحسین شفیعی

هیئت انتخاب بخش مسابقه جشنواره تئاتر استان تهران معرفی شدند

شهرام احمدزاه، علیرضا رحیم دل و حمیدرضا صفار به عنوان هیئت انتخاب بخش مسابقه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، با حکم امیرحسین شفیعی شهرام احمدزاه، علیرضا رحیم دل و حمیدرضا صفار به عنوان هیئت انتخاب آثار بخش مسابقه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران انتخاب شدند.


حمیدرضاصفار متولد تیر ۱۳۵۳است. وی فعالیت در تئاتر را با تاسیس گروه تئاتر هدف از بهمن ۱۳۷۳ آغاز کرد و در زمینه نمایشنامه نویسی و بازیگری تئاتر نمایشنامه‌های «مطرب عشق»،«دوست من عموبیلی»،«دوره گرد»،«رقیب بی مثال ما»،«خانه اعیونی»،«من مجرم نیستم»،«عصرجدید»،«نبودنت همیشه بوی بودن می‌دهد» فعال بوده است. صفار از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۷ رییس انجمن نمایش ری و از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ رییس انجمن نمایش استان تهران شد و در حوزه فعالیت‌های اجرایی دبیری جشنواره‌های تئاتر خیابانی طلوع،تئاتر سلامت،فیلم کوتاه تماشا و جشنواره هنری پارسا و داوری جشنواره‌های علمی پژوهشی دانشگاه شیراز،جشنواره فیلم کوتاه آسمان،جشنواره تئاتر دانش آموزی مدارس استان تهران و جشنواره تئاتر دانش آموزی مدارس شهرستان ری را برعهده داشته است.


شهرام احمدزاده نویسنده متولد ۱۳۵۹ است که در حوزه مطالعات هنر،هنرهای زیبا،هنرهای نمایشی،تئاتر و نمایش فعالیت کرده است. وی که در مقطع کارشناسی ادبیات نمایشی در موسسه آموزش عالی سوره تحصیل کرده در کارنامه هنری خود آثار درخشانی چون «یک قهوه تلخ برای آقای شکسپیر»،« مرگ و دوشیزه"به کارگردانی» را به ثبت رسانده است. وی به عنوان نمایشنامه نویس برنده جایزه نمایشنامه نویسی جشنواره ببین الملی آیئنی سنتی،برنده جایزه نمایشنامه نویسی فجر بوده است.


علیرضا رحیم دل متولد سال ۱۳۵۵ در استان تهران است که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۴ با تاسیس انجمن نمایش پاکدشت آغاز کرده است. وی سه دوره رئیس منتخب و یک دوره منتصب انجمن هنرهای نمایشی بوده و علاوه بر راه‌‍‌اندازی همایش نمایش‌های پاکدشت،برگزاری و دبیری جشنواره‌های جنوب شرق و شرق استان تا دوره آخر که تبدیل به جشنواره سراسری لبخند شد را برعهده داشته است. وی در طول سالها فعالیت در جشنواره تئأتر استان تهران و جشنواره فجر حضور داشته است. رحیم دل که منتخب چندین جشنواره،بسیج،ایثار،دفاع مقدس،است با نگارش ۲۸ اثر و کارگردانی ۳۵ اثر نمایشی جوایز نویسندگی،کارگردانی،بازیگری،از جشنواره‌های متعدد را کسب کرده است. وی در بیش از ۵۰ نمایش و چندین فیلم سینمایی و سریال بازی کرده است و لیسانس معادل بازیگری و لیسانس فیلم سازی را به خود اختصاص داده است.

 

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران، با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، حوزه هنری استان تهران و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به دبیری امیرحسین شفیعی از 1 تا 6 آذرماه برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

مهدی نصیری:

انتخاب آثار خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران سخت بود
مهدی نصیری:

انتخاب آثار خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران سخت بود

مهدی نصیری، عضو هیئت انتخاب بخش خیابانی بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، آثار رسیده به این رویداد را با کیفیت ارزیابی کرد که همین ویژگی، کار ارزیابی و انتخاب نمایش‌ها را سخت ساخته بود.

|

نظرات کاربران