در حال بارگذاری ...

برنامه دومین روز از مرحله ارزیابی آثار بخش مسابقه جشنواره تئاتر استان تهران اعلام شد

 

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، به نقل از روابط عمومی رویداد، طبق برنامه‌ریزی انجام شده در دومین روز از مرحله ارزیابی آثار بخش مسابقه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران که در تاریخ 17 آبان ماه برگزار می‌شود، 4 نمایش مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 

نمایش «شب‌زده» کاری از فهیمه فردین ساعت 10:30 و نمایش «رقص ماهی مرده بر کشاله قایق کاغذی» به کارگردانی شاهین سلطانی ساعت 12 در سالن مهر شهرستان پردیس ارزیابی می‌شوند.

همچنین در مجموعه فرهنگی هنری وصال شهرستان دماوند نمایش «شازده کشی» به کارگردانی رضا همتی ساعت 15 و «آخرین تابلو آخرین نوار» به کارگردانی محمد رسایی که نمایش میهمان از شهرستان فیروزکوه است ساعت 16:30 توسط هیات ارزیابی متشکل از شهرام احمدزاه، علیرضا رحیم دل و حمیدرضا صفار برای راه‌یابی به بیست وهفتمین جشنواره تئاتر استان تهران بررسی خواهند شد.

 

 بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران، با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، حوزه هنری استان تهران و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به دبیری امیرحسین شفیعی از 1 تا 6 آذرماه برگزار می‌شود.




نظرات کاربران