در حال بارگذاری ...

ویژه‌برنامه چهل‌چراغ در شهرستان پاکدشت و اسلامشهر برگزار می‌شود

اجراهای ویژه‌برنامه چهل‌چراغ دومین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار ۱۷ و ۱۸ آبان ماه در شهرستان‌های پاکدشت و اسلامشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ویژه‌برنامه چهل‌چراغ دومین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار که شامل اجرای سرود، تئاتر، نقالی، قصه‌گویی و پرده‌خوانی در مدارس شهرستان‌های استان تهران است تا ۱۸ آبان ماه ادامه خواهد داشت. 

 این ویژه‌برنامه که به‌عنوان یادبود شهدای دانش‌آموز شاه‌چراغ در دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار آماده‌شده ۱۷ آبان در ۵ مدرسه شهرستان اسلامشهر از ساعت ۸ تا ۱۶ نمایش اجرا خواهد شد. بر اساس جدول منتشرشده ویژه‌برنامه چهل‌چراغ در مدرسه غلامعلی رفیعی ساعت ۸، در مدرسه مکتب ساعت 9:30، در مدرسه نیایش ساعت ۱۱، در مدرسه الزهرا ساعت 14:30 و در مدرسه میثاق ۱ ساعت ۱۶  اجرا می‌شود.

همچنین ۱۸ آبان ماه که آخرین روز برنامه چهل‌چراغ است، ساعت ۸ در مدرسه امام هادی (ع) شهرستان پاکدشت و ساعت 9:30 مدرسه شهیده روحانی این شهرستان نمایش‌های ویژه‌ به اجرا درمی‌آید. 

گفتنی است، فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه هنری استان تهران، انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در قالب مضامینی چون «ایثار و ایثارگری در طول تاریخ ایران»، «شهدا و جانبازان و آزادگان دفاع مقدس»، «شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت و ...»، «ایثار و شهادت در فرهنگ عاشورایی و رضوی»، «ایثار روستاییان و عشایر کشور»، «ایثار کادر درمان، آتش‌نشان‌ها»، «ایثار در قرآن کریم»، «شهدای مسجد» و «ایثار اجتماعی» برگزار می‌شود.

 




نظرات کاربران