در حال بارگذاری ...

قسط اول کمک هزینه شرکت‌کنندگان در جشنواره تئاتر استان تهران واریز شد

نخستین قسط کمک هزینه نمایش‌های راه یافته به بخش نهایی بیست وهفتمین جشنواره تئاتر استان تهران پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، مهدی اکبری زاده رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در گفتگو با روابط عمومی جشنواره گفت: با تدبیر هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران قسط اول کمک هزینه گروه‌های نمایشی به منظور تهیه ملزومات نمایشی وآمادگی بیشتر شرکت‌کنندگان در جشنواره تئاتر استان تهران، پرداخت شد.

وی اظهار کرد: پس از اجرای آثار در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران قسط دوم کمک هزینه به گروه‌های راه یافته به جشنواره پرداخت خواهد شد.

رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با تاکید بر اینکه واریز کمک هزینه گامی در جهت حمایت از گروه‌های نمایشی شرکت کننده در جشنواره تئاتر استان تهران است گفت: هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران تلاش دارد مطالبات گروه‌های نمایشی و تعهدات اعلام شده در فراخوان را در در زمان مقرر به سرانجام رساند.

گفتنی است، بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران، با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، حوزه هنری استان تهران و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به دبیری امیرحسین شفیعی از 1 تا 6 آذرماه برگزار می‌شود.




نظرات کاربران