در حال بارگذاری ...
با حکم امیرحسین شفیعی

مهدی اکبری زاده دبیر اجرایی جشنواره تئاتر استان تهران شد

مهدی اکبری زاده به عنوان دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از  استان تهران، مهدی اکبری زاده با حکم امیرحسین شفیعی دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران به دبیر اجرایی این رویداد هنری منصوب شد.

در حکم مهدی اکبری زاده آمده است:

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران با شعار «تئاتر سرمایه همدلی» سعی دارد مسیر روشنی را پیش روی اهالی تئاتر استان ترسیم نماید وحضور ارزشمند فرهیختگان و اساتید اهل نمایش می‌تواند به این حرکت کمک شایان توجهی داشته باشد. از این رو با توجه به دانش، تدبیر، تعهد و تجارب ارزشمندتان، حضرتعالی را به عنوان دبیر اجرایی جشنواره منصوب می‌نمایم. 

امیدوارم با تدبر و تامل در امور محوله در رسیدن به اهداف و شعار جشنواره و همچنین اولویت‌های موضوعی و محتوایی مندرج در فراخوان موفق و موید باشید.

 

گفتنی است، بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران، با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران و با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، حوزه هنری استان تهران و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به دبیری امیرحسین شفیعی از 1 تا 6 آذرماه برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

مهدی نصیری:

انتخاب آثار خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران سخت بود
مهدی نصیری:

انتخاب آثار خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران سخت بود

مهدی نصیری، عضو هیئت انتخاب بخش خیابانی بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، آثار رسیده به این رویداد را با کیفیت ارزیابی کرد که همین ویژگی، کار ارزیابی و انتخاب نمایش‌ها را سخت ساخته بود.

|

نظرات کاربران