در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش خبر داد

اجرای نمایش «مجلس شبیه خوانی قربانی» در شهرستان پردیس

نمایش «مجلس شبیه خوانی قربانی» در مجتمع فرهنگی هنری مهر بومهن به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایش شهرستان پردیس اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، نمایش مجلس شبیه خوانی قربانی به نویسندگی و کارگردانی علی بیگدلی و با بازی مریم غلامزاده، محمود درویشی و نازنین زهرا وفادار به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و هفته فرهنگ مقاومت در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری مهر بومهن به اجرا در آمد که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

داستان این نمایش،شرح مفصل حرکت به سوی خدا و دور شدن از تعلقات مادی و دنیایی است که تمام این سیر و سلوک از زبان ۳ قربانی در فضای معنوی و حج ابراهیمی صورت می‌گیرد و شوق و ذوق و عشق وصال به معبود در نهان انسان بیدار کرده و انسان را دقایقی به فکر فرو می‌برد. قبل از شروع این نمایش نماهنگی با عنوان شیدایی با مضمون شهید سلیمانی و فداکاری‌های آن سردار رشید اسلام برای حاضران پخش شد.




مطالب مرتبط

منتخبین شهرستان پردیس در جشنواره تئاتر استان تهران

منتخبین شهرستان پردیس در جشنواره تئاتر استان تهران

بعد از پایان یافتن اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر‌ استان تهران، شهرستان پردیس بخش زیادی از جوایز را از آن خویش کرد و هر دو نماینده خود را به عنوان برگزیده استانی در جشنواره منطقه ای برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر‌ فجر خواهد دید.

|

نظرات کاربران