در حال بارگذاری ...

حضور هنرمندان استان تهران با ۵ نمایش در جشنواره تئاتر ایثار یزد

هنرمندان تئاتر استان تهران با اجرای ۵ اثر نمایشی در هفتمین جشنواره تئاتر ایثار حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، با آغاز هفتمین جشنواره تئاتر ایثار یزد اجرای ۱۳ اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای و ۱۸ نمایش خیابانی از امروز آغاز شد.از میان آثار راه یافته به این جشنواره ۴ اثر در بخش صحنه‌ای و یک نمایش در بخش خیابانی اجرا خواهد شد.

نمایش «پرواز با بال‌های سوخته» نوشته مهدی اکبری به کارگردانی محمد ستوده از شهرستان پاکدشت روز ۲۸ دی ماه ساعت ۱۴ در سالن هنر اداره ارشاد استان،نمایش «روایت‌هایی از هشت سال زنانگی»نوشته مزدک صالحی به کارگردانی سمیه آباده از شهرستان رباط کریم روز ۲۸ دی ماه ساعت ۱۵ در تالار فرهنگ یزد روی صحنه می‌رود.

همچنین در این روز،نمایش «مجلس شبیه خوانی قربانی» نوشته و کاری از علی بیگدلی که از هنرمندان شهرستان پردیس است ساعت ۱۶ در مجموعه فرهنگی کاووس پلاتو ۱ سالن شهرداری و نمایش «روایت‌های زارا» نوشته و کاری از کیانوش احمدی از تهران در مجموعه فرهنگی کاووس پلاتو ۲ سالن شهرداری اجرا می‌شوند. همچنین نمایش نذر عباس به نویسندگی و کارگردانی محمد یزدی در سالن پلاتو کاووسی اجرا خواهد داشت.

در بخش خیابانی نیز نمایش «نامه» نوشته و کاری از حسین قاسمی و رضا محمدیان از شهرستان ورامین روز ۲۷ دی ماه ساعت ۱۵:۳۰ در میدان‌گاه پارک شهر اردکان میزبان مخاطبان خواهد بود




نظرات کاربران