در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش خبر داد

اجرای نمایش خروس پرحنایی در ورامین

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت امیرالمومنین علی(ع) نمایش خروس پر حنایی(ویژه کودک و نوجوان) به کارگردانی علیرضا امینی و نویسندگی مرتضی داریوندنژاد در فرهنگسرای رازی به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران؛ داریوش خزایی سرپرست این اداره در خصوص اجرای نمایش تئاتر در دهه فجر ۱۴۰۱ گفت:همزمان با دهه مبارک فجر(تئاتر شاد و کودکانه خروس پر حنایی)به کارگردانی علیرضا امینی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۰ روز میهمان خانواده‌های شهرستان ورامین خواهد بود.

این نمایش شاد و موزیکال به همت گروه نمایش نیایش و هنرمندی محمد مبین تاجیک،سعید جندقی،امیرحسین دودانگه،فاضل احمدی،محمد طاها آرویی،ماهان تاجیک،امیر محمد حاجیان،محمدرضا رضایی،امیرحسین رادفر،لیلا سهیلی،زهره سادات اردستانی،مهدیه مهابادی،ستایش کیوانلو،پریناز امینی،نازنین امینی،حلما میبدی و فاطمه امینی همه روزه تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ پذیرای علاقه مندان به تئاتر در فرهنگسرای رازی خواهد بود.




مطالب مرتبط

به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت
به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت

اجرای نمایش شاد، موزیکال و آموزنده قلعه هوشی لند به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین آغاز شد.

|

منتخبین شهرستان ورامین در جشنواره تئاتر استان تهران

منتخبین شهرستان ورامین در جشنواره تئاتر استان تهران

بعد از پایان یافتن اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر‌ استان تهران در یکم آذر ۱۴۰۲ در مجموعه کوشک باغ هنر شهرستان ورامین در بخش خیابانی نمایش «اِپـی لـِـپسی» به کارگردانی علیرضا تاجیک حائز رتبه و به عنوان برگزیده استانی در جشنواره منطقه ای برای حضور در جشنواره بین المللی ...

|

نظرات کاربران