در حال بارگذاری ...

نمایش مجلس شبیه خوانی قربانی در پردیس به صحنه می‌رود

این اثر به تهیه کنندگی سوسن بابایی در جشنواره های تئاتر استان تهران، جشنواره بین المللی تئاتر‌مقاومت شرکت داشته است و از آثار منتخب رپرتوار تئاتر ایثار بوده است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران این اثر به تهیه کنندگی سوسن بابایی در جشنواره های تئاتر استان تهران، جشنواره بین المللی تئاتر‌مقاومت شرکت داشته است و از آثار منتخب رپرتوار تئاتر ایثار بوده است.

این اثر در ۱۰ الی ۲۱ اسفند در سطح شهرستان پردیس و دماوند اجرا خواهد داشت و کلیه عواید اجرا را با همکاری نهادها و سازمانهای متعدد صرف امور خیریه خواهد نمود.

مریم غلام زاده، نازنین زهرا وفادار، سانیا بختیاری و علی بیگدلی در این نمایش بازی می کنند و دیگر عوامل عبارتند از: موسیقی (امیرهادی رضایی و متین رئوفی)، گریم (حسین محمدنژاد، پریسا کیومرثی) طراح صحنه و لباس( سانیا بختیاری)، طراح نور( محمود بختیاری) اشاره کرد.

همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های پردیس و دماوند، انجمن های نمایشی شهرستان های دماوند و پردیس، سازمانهای مذهبی فرهنگی و کانون های مرتبط در این امر کمک رسان اجرای این اثر بوده‌اند.

 




مطالب مرتبط

منتخبین شهرستان پردیس در جشنواره تئاتر استان تهران

منتخبین شهرستان پردیس در جشنواره تئاتر استان تهران

بعد از پایان یافتن اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر‌ استان تهران، شهرستان پردیس بخش زیادی از جوایز را از آن خویش کرد و هر دو نماینده خود را به عنوان برگزیده استانی در جشنواره منطقه ای برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر‌ فجر خواهد دید.

|

نظرات کاربران