در حال بارگذاری ...

برگزاری کارگاه آموزش کارگردانی تئاتر «از ایده تا اجرا» در ورامین

به همت انجمن هنرهای نمایشی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کارگاه آموزش کارگردانی تئاتر «از ایده تا اجرا» توسط استاد دکتر رحمت امینی ۱۲ و ۱۳ اسفند در فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران؛ داریوش خزایی سرپرست اداره در خصوص برگزاری این کارگاه آموزش کارگردانی تئاتر گفت: یک دوره آموزش کارگردانی با عنوان «از ایده تا اجرا» مخصوص گروه های ثبت شده نمایش توسط استاد دکتر رحمت امینی و به همت انجمن هنرهای نمایشی به سرپرستی محمد قربانی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در فرهنگسرای رازی برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین افزود:این دوره در ادامه سلسله کلاس‌های آموزشی که مخصوص هنرمندان و افراد دارای سابقه کارگردانی در نظر گرفته شده بود،برگزار گردید و نخستین دوره این کلاس‌ها آموزش نمایشنامه نویسی توسط استاد ندا ثابتی بود.




مطالب مرتبط

به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت
به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت

اجرای نمایش شاد، موزیکال و آموزنده قلعه هوشی لند به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین آغاز شد.

|

منتخبین شهرستان ورامین در جشنواره تئاتر استان تهران

منتخبین شهرستان ورامین در جشنواره تئاتر استان تهران

بعد از پایان یافتن اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر‌ استان تهران در یکم آذر ۱۴۰۲ در مجموعه کوشک باغ هنر شهرستان ورامین در بخش خیابانی نمایش «اِپـی لـِـپسی» به کارگردانی علیرضا تاجیک حائز رتبه و به عنوان برگزیده استانی در جشنواره منطقه ای برای حضور در جشنواره بین المللی ...

|

نظرات کاربران