در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «خرس بد جنس» در فرهنگسرای رازی ورامین

همزمان با اجرای برنامه های هفته فرهنگی در شهرستان ورامین، نمایش خرس بدجنس به کارگردانی میثم صانع به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران؛ همزمان با اجرای برنامه های هفته فرهنگی، نمایش موزیکال خرس بد جنس به نویسندگی و کارگردانی میثم صانع ویژه کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای رازی به روی صحنه رفت.

داریوش خزایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین ضمن حضور برای تماشای این نمایش گفت:این نمایش به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان و اعیاد شعبانیه به نمایش در آمده و بازیگران این نمایش بیشتر خردسال هستند و برای نخستین بار است که به روی صحنه می‌روند. این نمایش در دو روز گذشته با استقبال و تشویق چشمگیر خانواده‌ها و تماشاگران مواجه شد.

گفتنی است که این اثر هنری که از شیوه تن پوش و گریم صورت استفاده شده به داستان حیوانات یک جنگل پرداخته که بازیگران آن فربد سوری،محمد پدرام تاجیک،فاطمه نادرخانی،تینا میرزایی،آیدا افزا،نفیسه رنجبران،نیکا حاجیون،طناز شیرکوند،زهرا راشدی راد،عسل نرگسیان،عسل مهدوی،زهرا رفیعی،نازنین نادرخانی،رها خدایاری،ساینا علیزاده و عوامل آن نیز سعید صانع(تهیه کننده)،فاطمه رضا(عکس)،ریحانه تاجیک(نور و صدا)،ریحانه یاراحمدی(گریم)،هلیا سادات مشهدی(تنبک)،مهدیه کاشانی(منشی صحنه)و ابوالفضل بلندی(طراح پوستر)و از ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ به مدت ۱۰ شب در دو سانس در ورامین فرهنگسرای رازی به روی صحنه خواهد رفت.




مطالب مرتبط

به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت
به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت

اجرای نمایش شاد، موزیکال و آموزنده قلعه هوشی لند به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین آغاز شد.

|

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، نمایش شاد، موزیکال و آموزنده «هاپوی قهرمان» به کارگردانی میثم تفرشی، کاری از گروه ،موسسه و آموزشگاه بازیگری "فرنام هنر" باهمکاری  اداره فرهنگ و ارشاد ...

|

نظرات کاربران