در حال بارگذاری ...
به نویسندگی و کارگردانی حامد بدخشی

نمایش «شمع، گل ، پروانه» در الهیه به صحنه رفت

نمایش شاد و موزیکال «شمع، گل ، پروانه» به نویسندگی و کارگردانی حامد بدخشی ، از تاریخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی ، هنری الهیه به روی صحنه رفته است و تا تاریخ ۲۷ اریبهشت ماه اجرا خواهد رفت.

نمایش شاد و موزیکال « شمع،گل،پروانه » به نویسندگی و کارگردانی حامد بدخشی، با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان،از تا یخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ در سالن آمفی تئاتر مجتنع فرهنگی،هنری الهیه به روی صحنه رفته است و تا تاریخ ۲۷ اریبهشت ماه اجرا خواهدشد.

در این نمایش که کاری از گروهی تئاتری هاش میباشد فائزه جعفری،دنیز حسن زاده،غزاله علیزاده محدثه شکرزاده،صدف صبور،رقیه ولی محمدی هانیه کریمی،سلین علیزاده،عسل رنجبرسمانه کلیائی،دلنیا جعفرزاده،ستایش سلطانی و امیر مهدی اجاقی به ایفای نقش می‌پردازند.
در قصه‌ی این نمایش دختری به نام مانا ولرد جنگل قصه‌ها می‌شود و با هاپوی قصه گو و نیلو و لی لی آشنا میشود که با کمک آن‌ها به آغوش خانواده بازمی‌گردد.

نمایش شمع،گل،پروانه برای رده سنی کودک و نوجوان تهیه و تولید شده است.




مطالب مرتبط

((((((سایز عکس را تصحیح کنید، افقی و 1000 در 667 پیکسل)))))

نمایش «مرغ نوک طلا ، شغال بلا» در بهارستانئ روی صحنه رفت
((((((سایز عکس را تصحیح کنید، افقی و 1000 در 667 پیکسل)))))

نمایش «مرغ نوک طلا ، شغال بلا» در بهارستانئ روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، نمایش کودک و نوجوان  «مرغ نوک طلا ، شغال بلا»کاری از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بهارستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان از یکم آبان لغایت ...

|

نظرات کاربران