در حال بارگذاری ...

جلسه هم‌اندیشی جشنواره طلوع خرداد در پاکدشت برگزارشد

جلسه هم اندیشی رؤسای ادارات جنوب شرق استان تهران در خصوص برگزاری باشکوه جشنواره طلوع خرداد به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران؛ نشست هم اندیشی رؤسای ادارات جنوب شرق استان تهران با هدف اتخاذ تصمیمات مؤثر در برگزاری منظم و مطلوب این حماسه بی بدیل و نکوداشت مقام شامخ شهیدان 15 خرداد 1342 صورت پذیرفت.

خاطرنشان می­ شود که مرتضی علوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت،داریوش خزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین،محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک و حسین قربانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا ضمن تنظیم و عقد تفاهم نامه‌ای در خصوص برگزاری مطلوب برنامه‌های فرهنگی هنری جشنواره طلوع خرداد،با توجه به استعداد و ظرفیت هر شهرستان،مقرر کردند هر شهرستان میزبان بخشی از این رویداد هنری باشد.

گفتنی است؛ این جشنواره شامل بخش‌های متنوع در حوزه‌های آفرینش‌های ادبی،هنرهای تجسمی،هنرهای نمایشی و سینمایی و...است که به صورت همایش و جشنواره و نمایشگاه در شب‌های متوالی در هر یکی از شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران برپا خواهد شد.




نظرات کاربران