در حال بارگذاری ...
آغاز اجرای نمایش «خانواده آقای نریمان»

رستم دستان در راه پردیس تئاتر تهران

نمایش «خانواده آقای نریمان» به نویسندگی و کارگردانی «احسان رحیم‌دل» از روز سه‌شنبه دوم خردادماه در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران،نمایش«خانواده آقای نریمان»به نویسندگی و کارگردانی «احسان رحیم‌دل» در یک روایت طنزگونه سفر رستم دستان به عصر حاضر را محور قرار داده است. رستم که در نبرد سهراب فرزندش را به‌شدت مجروح کرده به پیشنهاد فردوسی بزرگ برای یافتن نوش‌دارو به عصر حاضر می‌آید ولی به علت عدم آشنایی با قوانین دچار دردسرهای زیادی می‌شود به‌طوری‌که درنهایت مجبور به بازگشت به زمان خود می‌شود.

در نمایش «خانواده آقای نریمان» امیر خراسانی،مسعود احمدی،امین قندیار،رضا گودرزی،حمید هزاره،نازنین زراسوندی،محمد قائمی‌نژاد،علی وقاری و کاوه رحیم‌دل به‌عنوان بازیگر حضور دارند.

این نمایش از روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه در سالن استاد داوود رشیدی مجموعه پردیس تئاتر تهران و در ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه و برای تماشا به مجموعه پردیس تئاتر تهران واقع در مجموعه پردیس تئاتر تهران در بزرگراه امام علی(ع)،اتوبان شهید محلاتی شرق،خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی،بعد از میدان مالک اشتر،خیابان بقایی مراجعه کنند.




نظرات کاربران