در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش خبر داد

نمایش «قلعه جادوگر» در ورامین به صحنه رفت

نمایش «قلعه جادوگر» به نویسندگی مهدی درگاهی و کارگردانی میثم صانع از سوم خرداد ۱۴۰۲ در فرهنگسرای رازی ورامین به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران؛ نمایش «قلعه جادوگر» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و به مناسبت دهه  کرامت در فرهنگسرای رازی ورامین به روی صحنه رفت.

نمایش «قلعه جادوگر» به منظور تقویت روحیه و ایجاد شادابی و نشاط در کودکان و نوجوانان با بهره‌گیری از شعرهای زیبا و کودکانه به صورت موزیکال و ارائه مطالب مفید و ارزشمند مورد نیاز کودکان و نوجوانان از جمله آموزش فرهنگ استفاده از کتاب و مشورت گرفتن از افراد با تجریه اجرا می‌شود.

گفتنی است؛ سعید صانع(تهیه کننده و طراح لباس)،سید کرامت مشهدی(نور و صدا)،میثم(صانع کارگردان و بازیگر)،مینا رونقی(دستیار کارگردان)،نگین حاجیونی(دکور)،هلیا سادات مشهدی(موسیقی)و محمد صادق فخاری،الهه گلستانی،فاطمه طاهر نیا،فاطمه اربابی،هانیه جعفری،امیر علی جعفری(بازیگر)به نقش آفرینی پرداختن




مطالب مرتبط

به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت
به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت

اجرای نمایش شاد، موزیکال و آموزنده قلعه هوشی لند به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین آغاز شد.

|

منتخبین شهرستان ورامین در جشنواره تئاتر استان تهران

منتخبین شهرستان ورامین در جشنواره تئاتر استان تهران

بعد از پایان یافتن اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر‌ استان تهران در یکم آذر ۱۴۰۲ در مجموعه کوشک باغ هنر شهرستان ورامین در بخش خیابانی نمایش «اِپـی لـِـپسی» به کارگردانی علیرضا تاجیک حائز رتبه و به عنوان برگزیده استانی در جشنواره منطقه ای برای حضور در جشنواره بین المللی ...

|

نظرات کاربران